ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اولین تصویر کامل از نمای پشتی تلفن هوشمند G5 ال جی

تلفن هوشمند G5 ال جی بدون شک یکی از موبایل هایی محسوب می شود که بسیاری از افراد منتظر معرفی و ورودش به بازار در سال آتی میلادی هستند. تا به امروز شایعات متعددی را ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

تلفن هوشمند G5 ال جی بدون شک یکی از موبایل هایی محسوب می شود که بسیاری از افراد منتظر معرفی و ورودش به بازار در سال آتی میلادی هستند. تا به امروز شایعات متعددی را در مورد این اسمارت فون شنیده ایم و شاید مهم ترین آنها دیروز و توسط یکی از کاربران Reddit به بیرون درز یافت.

در خبر یاد شده کاربر مذکور تصویری از سنسور دوربین اصلی تلفن هوشمند مورد بحث و همچنین دکمه فیزیکی که در بخش پشتی دستگاه واقع شده را با ما به اشتراک گذاشت و البته جزئیاتی را نیز از مشخصه های فنی آن فاش ساخت.

نکته در اینجاست که دیروز تنها می توانستیم بخشی ناچیز از موبایل G5 را ببینیم که البته قسمت عمده ی آن نیز ظاهراً توسط محافظی مشکی رنگ پوشانده شده بود، اما حالا تصویری در اختیار داریم که اجازه می دهد نگاهی دقیق تر به جزئیات این محصول داشته باشیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اگر به عکسی که در انتهای مطلب قرار گرفته نگاهی بیاندازید می توانید تصوری نسبتاً کلی را از پرچمدار بعدی ال جی به دست آورید. ناگفته نماند که در درون تصویر مورد بحث بازهم شاهد بخش پشتی دیوایس هستیم با این تفاوت که حالا به نظر می رسد کره ای ها قصد دارند مهم ترین موبایل آتی خودشان را با بدنه ای فلزی به تولید برسانند.

جزئیات مرتبط به سنسور دوربین اصلی و دکمه ی فیزیکی پشتی اکنون بهتر قابل ملاحظه اند و قدری انحنا در لبه های دستگاه نیز به چشم می خورد. لوگوی شرکت سازنده در میانه بدنه چشم نوازی می کند و نواری هم در قسمت بالایی و در دو طرف دوربین اصلی جای گرفته که احتمالاً مربوط به آنتن است.

تصویری که در بالا به آن پراختیم تنها سندی نیست که امروز لو رفته و اگر دیگر عکسی که در انتهای مطلب آورده شده را نیز ببینید قادر خواهید بود راجع به مشخصه های فنی موبایل مورد اشاره آگاهی بیشتری کسب کنید.

بر طبق اطلاعات موجود، G5 نمایشگری ۵.۲۹ اینچی با رزولوشن QHD خواهد داشت و به سه گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود. دوربین اصلی اسمارت فون مذکور ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی است و اگرچه به اسنپدراگون ۸۲۰ اشاره ای نشده ولی از پردازنده گرافیکی آدرینو ۵۳۰ سخن به میان آمده که در همین چیپست حاضر بوده و وجود برترین تراشه کوالکام در پرچمدار آتی ال جی را تائید می کند.

نظر شما در رابطه با G5 چیست و فکر می کنید ال جی با این طراحی و مشخصه های فنی چقدر در ۲۰۱۶ موفق خواهد بود؟ آیا بدنه ی فلزی می تواند علاقه مندان بیشتری را به سمت پرچمدار بعدی کره ای ها روانه سازد یا خیر؟

LG-G5-leak_2

LG-G5-leaked-specs_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • mehran
    mehran | ۱ بهمن ۱۳۹۴

    صد در صد پشتش این شکلی نیست ولی احتمالا دوربینش و دکمه های پشتش همین شکلین

  • TOM
    TOM | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    خیلی قشنگه

  • محمد مهدی قنبری
    محمد مهدی قنبری | ۴ دی ۱۳۹۴

    اگه اینجوری باشه ال جی یک تحول بزرگی تو خودش ایجاد کرده.
    قابش یه خورده ساده است.به نظر من اگه قاب جی 4 رو بهترش کنه بزاره رو جی 5 خیلی قشنگ تر میشه.

  • Jatten
    Jatten | ۴ دی ۱۳۹۴

    یکی به الجی قبلا یه جا دیگه دوربین دو گانه و بدنه ی فلزی رو زدن....خیلی وقت پیشم زدن
    #برگرد لامصب

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی