ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری زنده از تلفن هوشمند Mi 5 شیائومی به همراه اسناد پتنت های مربوط به طراحی این موبایل

Mi5 شیائومی نه تنها یکی از تلفن های هوشمندی است که هوادارن برند تولید کننده اش به شدت در انتظار معرفی اش هستند بلکه در زمره دیوایس هایی نیز محسوب می گردد که تا به حال ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

Mi5 شیائومی نه تنها یکی از تلفن های هوشمندی است که هوادارن برند تولید کننده اش به شدت در انتظار معرفی اش هستند بلکه در زمره دیوایس هایی نیز محسوب می گردد که تا به حال شایعات متعددی در رابطه با آن انتشار یافته.

تا به اکنون مدیر عامل شیائومی تائید کرده که مدتی از این محصول به عنوان موبایل روزمره خود استفاده نموده و تجربه ای بی نظیر را از آن داشته و البته همین امروز نیز رندرهایی جدید به همراه برخی از مشخصه های فنی آن را برای شما به نمایش درآوردیم.

اما یکی دو ساعت پیش تصویری زنده از دیوایس یاد شده به اینترنت راه یافت و البته این عکس همراه گشته با اسنادی مرتبط به پتنت های طراحی Mi5. در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

سندها و تصویر روایت گر این امر هستند که دکمه ای متفاوت و باریک که در پایین پرچمدار آتی شیائومی جای گرفته علاوه بر نقش کلید هوم وظیفه ی حسگر اثر انگشت را هم بر عهده خواهد داشت و ضمناً می توانیم ببینیم که چینی ها تا چه حد سعی کرده اند حاشیه های اطراف نمایشگر را کاهش دهند.

از سوی دیگر به نظر می رسد هر چه جلوتر می رویم وجود پورت USB-C در Mi 5 قطعی تر می شود با این تفاوت که حالا با جدیت بیشتری قادر هستیم بگوییم اسپیکرهایی دوگانه نیز در سمت چپ و راست این درگاه جای گرفته اند.

اسناد پتنت می افزایند بدنه ی دستگاه از فلز ساخته شده و البته خمیدگی هایی را نیز در بخش پشتی آن به نمایش می گذارند، هر چند که بر حسب تصویر زنده ای که موجود است نمی توان این خمیدگی ها و فلزی بودن را تائید کرد.

بر حسب شنیده های پیشین ذکر می گردد Mi 5 نمایشگری ۵.۲ اینچی خواهد داشت و به ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم در کنار ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود.

موبایل مورد اشاره در بالا توسط چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ قدرت یافته و در درون آن نیز باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری جای گرفته است. بخش پشتی میزبان دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی بوده و بخش جلویی هم دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی دارد و از سایر مشخصه های محصول نیز می بایست به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳.۰، اندروید ۶.۰ مارشملو و رابط کاربری MIUI 7 اشاره کرد.

پیش بینی می شود نسخه ی دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی ۳۰۸ دلاری داشته باشد و بتوان مدل مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را در ازای ۳۵۴ دلار خریداری کرد.

Xiaomi-Mi-5-leak_21-1

Xiaomi-Mi-5-patent-leak_1

Xiaomi-Mi-5-patent-leak_2

Xiaomi-Mi-5-patent-leak_3

Xiaomi-Mi-5-patent-leak_4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۴ دی ۱۳۹۴

    هنر نزد ایرانیانست و بس ، اجنبیا بلد نیستن یه طرح جدید بزنن ????? روش سامسونگه پشتش سونیه ... ??? واقعا نمیدونم چی بگم ?

  • پوریا
    پوریا | ۳ دی ۱۳۹۴

    حتی اگر هم شبیه اس 6 باشه اولا دوربینش بیرون نزده.با اون قیمت چطور اینو تولید میکنه؟فکر کنم سودش 1 دلاری بشه

    • امیر
      امیر | ۳ دی ۱۳۹۴

      چه خوب بجای دوربینزدگی دوربین به کیفیت اهمیت میدادیم

      • پوریا
        پوریا | ۳ دی ۱۳۹۴

        اول اگه منظورتون اینه که کیفیت دوربین شیاومی خوب نیس سخت در اشتباهین.برید کیفیتشو تو نت ببینین.ولی اگه منظورتون یه چیز دیگه هست نفهمیدم.آخه خیلی واضح ننوشتید

      • mehrdad
        mehrdad | ۳ دی ۱۳۹۴

        وات د شت؟!
        دوربینزگی دوربین؟!
        منظورت بیرون زدگی نیست احتمالا؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی