ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تجربه میزهای آرکید را با Pinball Labs روی هدست های واقعیت مجازی کسب کنید

Pinball Labs، پروژه ای جدید در کیک استارتر است که دو فناوری کهنه و جدید را با یکدیگر در هم آمیخته و تجربه ای بی نظیر را پدید می آورد. سازندگان Pinball Labs سعی دارند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

Pinball Labs، پروژه ای جدید در کیک استارتر است که دو فناوری کهنه و جدید را با یکدیگر در هم آمیخته و تجربه ای بی نظیر را پدید می آورد. سازندگان Pinball Labs سعی دارند تا شبیه سازی از دستگاه های آرکید پینبال را روی هدست های واقعیت مجازی آکیلس ریفت و اچ تی سی وایو پیاده سازی کنند.

علاقه مندان به بازی پینبال تا به امروز، صدها مدل از این بازی را به صورت مجازی و در قالب بازی های ویدیویی طراحی کرده اند اما این عنوان به سبب استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی، به طور قطع تجربه ای متفاوت و جدید از این سبک ارائه خواهد کرد.

در Pinball Labs، بازی کردن نکته اصلی ماجرا نیست. بی شمار ابزار در اختیار شما قرار داده شده تا میز مخصوص خود را طراحی کنید و آن را به اشتراک بگذارید. این بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 طراحی شده و امید می رود که تا جولای سال آینده به اتمام برسد.

در حال حاضر بیش از یک چهارم هزینه لازم برای ساخت بازی تامین شده و توسعه دهندگان امید دارند تا پایان مهلت کمپین کیک استارتر، مبلغی بیشتر از آنچه تقاضا کرده اند هم به دست آورند. با پرداخت مبلغ حداقل 20 دلار، می توانید نسخه دیجیتالی این بازی را هم به محض آماده شدن در اختیار داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی