ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تویوتا در CES 2016 از تکنولوژی جدیدی در زمینه خودروهای بدون راننده پرده بر می دارد

در حال حاضر، خودروهای بدون راننده، به سنسورهای مختلفی از جمله سنسورهای لیزری، راداری و دوربین ها متکی اند تا اطمینان حاصل شود که حین راندن، اتوموبیل به انسان یا اشیاء دیگر نظیر ماشین ها ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

در حال حاضر، خودروهای بدون راننده، به سنسورهای مختلفی از جمله سنسورهای لیزری، راداری و دوربین ها متکی اند تا اطمینان حاصل شود که حین راندن، اتوموبیل به انسان یا اشیاء دیگر نظیر ماشین ها و حفاظ های کنار جاده برخورد نمی کند.

با این حال، تویوتا در نظر دارد تا از طریق خود راننده اصلی این اطلاعات را جمع آوری کند. احتمالا مشابه طرحی که جورج هاتز برای ساخت هوش مصنوعی مخصوصش در پیش گرفته است.

تویوتا می گوید ذات جمع آوری داده به صورت طبیعی سخت و دشوار است و به همین دلیل، تنها راهی که می تواند بسیار موثر باشد، جمع آوری اطلاعات از خودروهای فعلی بوده. بنابراین ممکن است طریقه رانندگی فعلی تویوتا سواران، منجر به شکل گیری رفتار خودروهای بدون راننده این شرکت در آینده شود.

تویوتا معتقد است که با بهره گیری از این روش، می تواند با سرعت بیشتری نقشه برداری را آغاز کرده و میزان خطا را تا 2 اینچ در جاده های مستقیم کاهش دهد. کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، هنوز راه حل واحدی برای برطرف کردن مشکل خود نیافته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی