ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در کشور چین به صورت رسمی از تلفن هوشمند گلکسی A9 پرده برداشت

بعد از به بیرون درز یافتن اطلاعات از طریق سازمان TENAA و لو رفتن کامل مشخصه ها در اوایل ماه دسامبر، سامسونگ عاقبت به گمانه زنی ها خاتمه داده و دیروز به صورت رسمی در ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

بعد از به بیرون درز یافتن اطلاعات از طریق سازمان TENAA و لو رفتن کامل مشخصه ها در اوایل ماه دسامبر، سامسونگ عاقبت به گمانه زنی ها خاتمه داده و دیروز به صورت رسمی در کشور چین از تلفن هوشمند جدید خود با نام گلکسی A9 رونمایی به عمل آورده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اسمارت فون جدید کره ای ها از نمایشگری ۶ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می برد و قدرت خودش را نیز از چیپست تازه تغییر نام یافته اسنپدراگون ۶۵۲ و ۳ گیگابایت حافظه ی رم می گیرد. ضمناً شرکت سازنده برای این محصول ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی در نظر گرفته که می توانید آن را ۱۲۸ گیگابایت دیگر نیز از طریق درگاه کارت حافظه ی میکرو SD افزایش دهید.

در پشت دیوایس دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی و دارای لرزشگیر اپتیکال وجود دارد و بخش جلویی هم میزبان یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دیگر است. گلکسی A9 دارای دو درگاه سیم کارت بوده، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

بر حسب سنت طراحی سامسونگ در پایین موبایل مورد بحث یک دکمه ی هوم قرار گرفته که نقش حسگر اثر انگشت را هم ایفا نموده و استفاده از سرویس پرداخت سامسونگ موسوم به Samsung Pay را نیز میسر می سازد.

1223_samsung

هنوز اطلاعات اسمارت فون مورد اشاره در بالا به صورت کامل در اختیار رسانه ها قرار نگرفته ولی منابع آگاه از احتمال عرضه ی آن با اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی خبر داده اند، هر چند که بعید نیست شاهد ارائه ی این موبایل از جانب شرکت سازنده اش به همراه آخرین نسخه ی پلتفرم موبایلی گوگل یعنی مارشملو باشیم.

در رابطه با قیمت و زمان عرضه نیز حرف خاصی به میان نیامده ولی می توان امیدوار بود بر حسب گذر از مراسم معارفه ی رسمی به زودی شاهد حضور آن در فروشگاه های مختلف کشور چین باشیم و البته اندکی بعد گلکسی A9 به صورت جهانی نیز به کاربران نقاط مختلف دنیا ارائه گردد.

نظر شما در رابطه با موبایل یاد شده چیست و فکر می کنید سامسونگ آن را با چه قیمتی به دست کاربران علاقه مند خواهد رساند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • محمد کریم
    محمد کریم | ۵ دی ۱۳۹۴

    شما خبر های سامسونگ را درست نشر نمیکنید..
    فرینور آزمایشی برای گلکسی اس 6 و اس 6 اج منتشر شده..اما شما اطلاع رسانی نمیکنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی