ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Letv یک هدست واقعیت مجازی ارزان قیمت معرفی کرد

در ماه آوریل، شرکت Letv با معرفی سه تلفن همراه هوشمند، رسما وارد بازار رقابتی اسمارت فون ها شد. این سه دستگاه طی ماه های اخیر فروش بسیار مناسبی در چین داشته اند و Letv ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

در ماه آوریل، شرکت Letv با معرفی سه تلفن همراه هوشمند، رسما وارد بازار رقابتی اسمارت فون ها شد. این سه دستگاه طی ماه های اخیر فروش بسیار مناسبی در چین داشته اند و Letv حالا به فکر گسترش فعالیت های خود است.

این کمپانی چینی مدت هاست که فروش محصولات جانبی خود در ایالات متحده را آغاز کرده و به زودی نیز شاهد عرضه تلفن های همراه شرکت به این بازار هستیم.

با این حال، کمپانی Letv برای اولین بار به سراغ هدست های واقعیت مجازی هم رفته است. LeVR COOL1، نام دستگاهی 23 دلاری است که همین حالا توسط شهروندان چینی قابل خریداری است. مدیر ارشد عملیاتی این شرکت، جون لیانگ در بیانیه اخیر خود گفت: «دستگاه های واقعیت مجازی هنوز بسیار تازه هستند. با واقعیت مجازی، مشتریان می توانند رویاهای بزرگ تری داشته باشند و آزادی و تصور بزرگ تری را تجربه کنند.»

LeVR COOL1 به گونه ای طراحی شده تا با تلفن های همراه L1 و Le 1 Pro کار کند و رابط کاربری مخصوصی برای کارایی اپلیکیشن های واقعیت مجازی برای آن تدارک دیده شده.

اما این تنها دستگاهی نیست که چینی ها معرفی کرده اند. Letv از یک تلویزیون LCD با ابعاد 70 اینچ هم پرده برداشته. Letv Super TV Max 70، جدیدترین تلویزیون فوق باریک اولترا اچ تی شرکت است که پنل TFT-LCD آن توسط شارپ تامین شده. ضخامت آن 9.9 میلی متر خواهد بود و 12.999 یوآن (2015 دلار) در چین قیمت خواهد داشت.کمپانی Letv امید دارد تا پایان 2015، سه میلیون واحد و تا پایان 2016، شش میلیون تلویزیون LCD به بازار ارائه کند. طی هفته های آتی اخبار بیشتری از این شرکت در نمایشگاه CES 2016 خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی