ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هاوربورد جدید hoverboard
تکنولوژی

با ArcaBoard آشنا شوید؛ هاوربوردی ۲۰ هزار دلاری با ۲۷۲ اسب بخار قدرت

هاوربوردها گجت های جدیدی هستند که اولین نمونه های کاربردی آن امسال معرفی شدند. Slide محصول لکسوس از اولین نمونه ها از این سری اسکیت بوردهای شناور به حساب می آید. مدتی بعد هم شرکت Arx Pax نسخه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

هاوربوردها گجت های جدیدی هستند که اولین نمونه های کاربردی آن امسال معرفی شدند. Slide محصول لکسوس از اولین نمونه ها از این سری اسکیت بوردهای شناور به حساب می آید. مدتی بعد هم شرکت Arx Pax نسخه دوم هاوربورد خود را با نام Hendo معرفی کرد. نکته جالب اینکه که تونی هاک، مهشورترین اسکیت باز دنیا در طراحی آن مشارکت داشته است.

با همه اینها هنوز چنین محصولی به تولید انبوه نرسیده بوده و نها نمونه های اولیه آن معرفی شده بودند، اما شرکت ArcaSpace نمونه ای متمایز از یک هاوربرد را معرفی کرده که از همین امروز قابل خرید است. سازنده مدعیست اسکیت شناور آنها می تواند تا ششم ماه در هوا معلق بماند. با ادامه مطلب دیجیاتو را همراهی کنید.

در حالی که چند روز بیشتر تا ‍پایان سال جاری باقی نمانده است، شرکت ArcaSpace که یک شرکت خصوصی فعال در امرور فضایی محسوب می شود، ویدیویی از هاوربورد بزرگ جثه و نامتعارف با نام ArcaBoard منتشر کرده است.

arcaspace

این تخته اسکیت برای شناور شدن ۲۷۲ اسب بخار قدرت را در اختیار ۳۶ فن الکتریکی قرار می دهد. سازنده می گوید که محصول آنها از یک سیستم اختصاصی حفظ تعادل بهره می برد که سبب پروازی نرم و متعادل می شود.

در ویدیوی منتشر شده Dumitru Propescu مدیرعامل شرکت ArcaSpace خود سوار بر این هاوربورد شده است، اما به نظر می رسد کنترل چندانی بر جهت حرکت آن ندارند. این یعنی شما سوار بر این وسیله، شناور خواهید ماند، اما امکان هدایت آن را به طور کامل در اختیار ندارید.

با این همه شرکت سازنده با اعتماد به نفس بالایی محصول خود را آماده عرضه می داند و قیمتش را هم حدود ۲۰ هزار دلار تعیین کرده است. شاید تنها برتری این محصول نسب به Slide شرکت لکسوس این باشد که ArcaBoard برای حرکت نیاز به هیچ سطح خاصی ندارد و در هر مکانی قابل استفاده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • هادی
    هادی | ۵ دی ۱۳۹۴

    راستی چرا ویدیوش رو قرار ندادید؟

  • هادی
    هادی | ۵ دی ۱۳۹۴

    "شاید تنها برتری این محصول نسب به Slide شرکت لکسوس این باشد که ArcaBoard برای حرکت نیاز به هیچ سطح خاصی ندارد و در هر مکانی قابل استفاده است."... این اصلا برتری کمی نیست البته...به نظرم اون Slide شرکت لکسوس خیلی خیلی محدوده و اینکه نیاز به زیرساخت خاصی داره که شاید هیچوقت آماده نشه، اما این محصول (جدا از بحث قیمت نجومیش) می تونه خیلی خیلی مفید و کاربردی باشه، یه اسکیت پرنده و بدون اسطکاک...

  • sajjad
    sajjad | ۵ دی ۱۳۹۴

    نگفتن چطور میخوان بلتریش رو تامین کنن؟

مطالب پیشنهادی