ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بعد از حاشیه های فراوان، مجریان فصل آینده TOP GEAR مشخص شدند

از تاپ گیر باید به عنوان مهمترین شو تلویزیونی با موضوع خودرو در سطح جهان یاد کرد، حداقل 250 میلیون نفر بیننده پروپاقرص این برنامه را بدل به یکی از محبوب ترین برنامه های تست ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

از تاپ گیر باید به عنوان مهمترین شو تلویزیونی با موضوع خودرو در سطح جهان یاد کرد، حداقل 250 میلیون نفر بیننده پروپاقرص این برنامه را بدل به یکی از محبوب ترین برنامه های تست و بررسی در جهان کرده اند.

با این وجود در چند ماه گذشته در پی وقوع یک درگیری فیزیکی میان مجری اصلی این برنامه (جرمی کلارکسون) و یکی از تهیه کنندگان، آسیبی بزرگ به TOP GEAR وارد شد و به تغییر کامل روند اجرای برنامه و اخراج جرمی کلارکسون انجامید، حالا خبر می رسد که مدیران دست اندرکار افرادی حرفه ای را برای اجرای این برنامه در فصل آینده برگزیده اند تا بلکه بتوانند چند صد میلیون مخاطب TOP GEAR را همچنان پای تلویزیون نگه دارند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

چند ماه قبل نام کریس اوانز مجری مشهور رادیویی و یکی از علاقه مندان دوآتشه خودروهای کلاسیک به عنوان نفر اصلی برای اجرای این برنامه اعلام شده بود.

TOP GEAR-3
جرمی کلارکسون در کنار کریس اوانز، مجری جدید تاپ گیر

حالا خبر رسیده است که کریس هریس که یکی از مشهور ترین تستر های خودرو در یوتوب به حساب می آید در کنار دیوید کولتارد از رانندگان بازنشسته فرمول یک نیز در این برنامه حضور خواهند داشت.

TOP GEAR-5
آخرین قسمت از فصل قبلی که در پی اخراج کلارکسون با حضور مجسمه یک فیل در استادیو به جای او همراه بود.

در نهایت چهارمین فرد تیم جدید، کسی نیست جز سابینا اشمیتز، راننده آلمانی تیم های پورشه و ب ام و که با لقب ملکه نوربرگ رینگ شهرت دارد و یکی از میهمانان سرشناس در سری های قبلی تاپ گیر محسوب می شد.

TOP GEAR-1
نقش استیگ به عنوان راننده تست ثابت در مجموعه جدید حفظ خواهد شد.

بدین ترتیب به نظر می رسد به جای گروه سه نفره جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می که در نقش سه مرد میانسال شوخ طبع به بررسی نه چندان تخصصی خودروها می پرداختند، تیم جدید قصد دارد تا به لطف حضور رانندگان حرفه ای، فصل تازه ای را در تاریخ مجموعه مستند های TOP GEAR باز کند.

TOP GEAR-8
سه راننده حرفه ای و یک مجری رادیویی، تیم جدید مجریان تاپ گیر را تشکیل می دهند.

باید منتظر ماند و دید که آیا نگاه این رویکرد تخصصی و دقیق به ریزش مخاطب این برنامه محبوب منجر خواهد شد یا تاپ گیر می تواند با هوشمندی حتی بدون مجریان پرطرفدارش به حیات ادامه دهد.

TOP GEAR-6

این روزها تیم سابق مجریان تاپ گیر در کنار تهیه کننده قدیمی این برنامه به شبکه آمازون پرایم کوچ کرده اند.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-10-08 09:21:44Z | http://piczard.com | http://codecarvings.comœÿ@€CÆ~
برگزاری مقایسه این سه سوپر اسپرت، آخرین وعده کلارکسون به مخاطبین تاپ گیر بود که در نهایت عملی نشد و پخش آن به برنامه شبکه آمازون موکول شده است.

به لطف ثروت فوق العاده آمازون، برنامه جدید این شبکه بودجه ای خارق العاده در حدود 150 میلیون دلار خواهد داشت که تقریبا برابر بودجه لازم برای حضور یک تیم 500 نفری در مسابقات فرمولاوان است.

TOP GEAR-7

با این حساب حالا کلارکسون می تواند با دستی باز هرآنچه دوست دارد را انجام دهد و حتی دیگر نیازی نیست مانند دوران تاپ گیر به سیاست کلی تمجید و تبلیغ خودروهای انگلیسی وفادار بماند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • محمد
    محمد | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

    این سابینا اشمیتز تو یکی از قسمت ها با جیمز مسابقه بین پورشه 911 و استون مارتین ونکوش بود که جیمز بود بهترین قسمت که دیدم باید ماشین انبولانس انتخاب میکردن

  • ممد
    ممد | ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

    چرا رفتن جرمی و ریچارد نکبت خیلی نقش بودن

  • ممد
    ممد | ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

    میخوان این 3 نفر با جرمی و همون و جیمز مقایسه کنن من پسر عموم 4 سالشه وقتی فهمید این 3 نفر اخراج شدن هی میاد پیش من میگه اینا برنامه جدیدی میزنن و من نمیدونم چه جواب بدم

  • hamed
    hamed | ۲۷ دی ۱۳۹۴

    اتفاقاً الان حضور کریس هریس تو تاپ گیر یه اتفاق خوبه
    محبوبیت کلیپاش تو یوتیوب کمتر از تاپ گیر نیست

  • نادر
    نادر | ۱۱ دی ۱۳۹۴

    تاپ گیر با این تیم جدیدش بره غاز بچرونه.میشه عین نسخه آمریکاییش.لوس و بیمزه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی