ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی موزیلا سیستم عامل فایرفاکس را در قالب استیک تلویزیون و کیبورد عرضه خواهد کرد

کمی بعد از این که موزیلا تایید کرد که دیگر کاری با سیستم عامل فایرفاکس روی موبایل های هوشمند ندارد، کمپانی مورد بحث اعلام کرده که سیستم عامل موزیلا به کار خود روی سایر دستگاه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

کمی بعد از این که موزیلا تایید کرد که دیگر کاری با سیستم عامل فایرفاکس روی موبایل های هوشمند ندارد، کمپانی مورد بحث اعلام کرده که سیستم عامل موزیلا به کار خود روی سایر دستگاه ها ادامه خواهد داد. جدیدا، وب سایتی اسپانیایی به مستنداتی دست یافته که نشان می دهند موزیلا در حال کار روی کیبورد، استیک، هاب و عجیب تر از همه، کیبوردی برای دستگاه های رزبری پای است.

کمپانی موزیلا بعد از انتشار این خبر و در مصاحبه با وب سایت Venture Beat تایید کرده که این محصولات «در مراحل مفهومی ابتدایی قرار دارند»؛ اما کمپانی مورد بحث مشخص ننموده که آیا روند توسعه محصولات مذکور هم چنان ادامه دارد و یا متوقف شده است.

firefox-connected-devices-2015-12-24-04

بنابر گزارش ها به نظر می رسد که استیک تلویزیون و روتر فایرفاکس، قرار است بازار وسایل خانگی را هدف قرار دهد؛ حوزه ای که سیستم عامل فایرفاکس با تلویزیون های پاناسونیک، عملکردی قابل قبول در آن داشته است. فایرفاکس قصد دارد با عرضه استیک فایرفاکس، تجربه سیستم عامل فایرفاکس را روی تمام تلویزیون ها بیاورد؛ یعنی دقیقا همان هدفی که انویدیا با تولید شیلد آن را دنبال می کرد.

موزیلا، پیش از این یک بار شانس خود را در تولید استیکی مجهز به سیستم عامل فایرفاکس امتحان کرده است اما در این امر شکست خورد. در همین حال، روتر فایرفاکس قرار است محصولی قابل هک با امکانات مختلف امنیتی در اختیار کاربران قرار دهد. هم چنین از این روتر می توان به عنوان وب سرور و هاب برای دستگاه مختلف خانگی استفاده کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • اوبونتو
    اوبونتو | ۴ دی ۱۳۹۴

    خوب و عالی

مطالب پیشنهادی