ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی PhotoDirector؛ ویرایشگر عکس سایبرلینک با امکاناتی ویژه برای ارتقای کیفیت تصاویر

اپلیکیشن های ویرایشگر عکسی که به صورت پیش فرض در سیستم های عامل مختلف وجود دارند، برای کارهای ساده طراحی شده اند؛ برش زدن، تنظیم کادر، دستکاری رنگ و نور و به طور کلی اعمالی ابتدایی برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اپلیکیشن های ویرایشگر عکسی که به صورت پیش فرض در سیستم های عامل مختلف وجود دارند، برای کارهای ساده طراحی شده اند؛ برش زدن، تنظیم کادر، دستکاری رنگ و نور و به طور کلی اعمالی ابتدایی برای سر و سامان دادن و یکپارچه سازی کیفیت عکس ها.

بدیهی است که برای ویرایش پیشرفته تر، نمی توانیم به ابزار محدود این اپلیکیشن ها بسنده کنیم. به همین خاطر هر ساله ده ها اپلیکیشن ویرایشگر عکس توسط استودیوهای مختلف طراحی می شوند که هر کدام به نحوی، برای برآورده کردن انتظارات متنوع کاربران در تلاشند.

ویرایشگر عکس اختصاصی سایبرلینک با نام PhotoDirector، اپلیکیشنی است که با داشتن خصوصیاتی مثل رایگان بودن، دسترسی در چند پلتفرم و ابزاری حرفه ای برای ارتقای کیفیت تصاویر می تواند یکی از برترین ویرایشگرهای تصویری باشد که می توانید در موبایل هایتان داشته باشید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

فرقی نمی کند عکس هایتان را با چه موبایل و تحت چه شرایطی بگیرید، همه تصاویر از لحاظ کیفی تا درجه خاصی قابل ارتقا هستند و این همان کاریست که PhotoDirector به نحو احسن برایتان انجام می دهد.

PhotoDirector 2

به غیر از تنظیمات روتین کادر و رنگ و نور، PhotoDirector ابزار بسیار خوبی برای تنظیم اکسپوژر (میزان آشکارسازی تصویر)، تنظیم شدت رنگ و همچنین یک فیلتر HDR فوق العاده در اختیارتان قرار داده که با استفاده از آنها می توانید عکس خام و اولیه تان را به کلی دگرگون کنید.

منحنی های تنظیم گرمای رنگ در PhotoDirector حضور دارند و برای حذف اشیای مزاحم در کادر، می توانید از ابزار object removal اپ استفاده کنید. دقت این ابزار برای اشیاء ریز چندان بالا نیست، اما برای حذف سوژه های درشت و زاویه دار کفایت می کند.

برای روتوش چهره در پورتره ها، PhotoDirector یک ابزار اختصاصی درنظر گرفته که با آن می توانید به راحتی خال ها، زخم ها یا چین و چروک روی صورت سوژه را بردارید و از یک تصویر معمولی، در حد یک عکس استودیویی خروجی بگیرید.

بیش از 15 فریم، 40 افکت و ده ها پوشش عکس رایگان از دیگر امکانات ویرایشگر تصویر سایبرلینک هستند. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان برای iOS و اندروید دانلود و با قیمت ده دلار برای پلتفرم ویندوز خریداری کنید.

PhotoDirector

PhotoDirector

سازنده: CyberLink قیمت: رایگان (نسخه ویندوز به قیمت 9.99 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز حجم: 33.5 / 26.9 / 29.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • فاضل
    فاضل | ۵ دی ۱۳۹۴

    چ مشکلی با ما داره این شرکت چرا ویندوز ۱۰دلاره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉
    M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉ | ۵ دی ۱۳۹۴

    دوباره ارور 1009 اومد که

    • Mohammad
      Mohammad | ۵ دی ۱۳۹۴

      همه میدونن با vpn مشکل حل میشه
      ولی شما یکم روی ادب و فرهنگتون کار کنید
      با این کارا فقط ارزش خودتونو وایین میارین همین

مطالب پیشنهادی