ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا پهپاد «کارما» از شرکت گو پرو مجهز به دوربین 360 درجه خواهد بود؟

شرکت گو پرو را می توان پیشتاز صنعت دوربین های پوشیدنی خواند. محصولات این کمپانی حالا در هر حوزه ای مورد استفاده قرار می گیرند و همه نوع مورد مصرفی هم برایشان پیدا می شود. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

شرکت گو پرو را می توان پیشتاز صنعت دوربین های پوشیدنی خواند. محصولات این کمپانی حالا در هر حوزه ای مورد استفاده قرار می گیرند و همه نوع مورد مصرفی هم برایشان پیدا می شود.

می توانید یکی از این دوربین ها را برای سگ خود و یکی هم برای خودتان تهیه کنید و زمانی که مشغول رانندگی هستید یا به اماکن خاص می روید همراه داشته باشید.

همانطور که پیشتر خواندید، این شرکت حالا روی یک پهپاد به نام کارما کار می کند که قطعا مورد توجه علاقمندان به محصولات آن قرار می گیرد. گو پرو برای آنکه اندکی هیجان کار را بیشتر کند ویدئویی را منتشر کرده و در آن به تبلیغ درون خود پرداخته است.

آنطور که از این ویدئو می توان حدس زد، کارما یک دوربین 360 درجه را روی خود خواهد داشت که برای تولید فیلم و تدوینگران بسیار سودمند واقع خواهد شد و شایعات نیز این مساله را تایید می کنند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

بسیاری از کاربرانی که برای خود یک پهپاد دارند معمولا یکی از دوربین های گو پرو را روی آن می بندند تا تصاویر شگفت انگیز هوایی را در یک بازه زمانی کوتاه به ثبت برسانند.

حالا که قرار شده این شرکت در کنار اکشن کم های خود یک دوربین را هم عرضه کند، احتمالا بهترین ترکیب برای عکسبرداری هوایی در اختیار این افراد قرار خواهد گرفت.

گو پرو نیز پیشتر تایید کرده که مشغول ساخت یک پهپاد به نام کارماست و در نظر دارد که آن را سال آینده عرضه نماید. اما نکته جالب تر و هیجان انگیزتر در مورد این خبر احتمال وجود یک دوربین 360 درجه برای محصول یاد شده است.

تصور کنید بتوانید ویدئوهایی را با استفاده از این دوربین ضبط کنید که امکان دیدنشان از طریق هدست های واقعیت مجازی فراهم باشد.

همانطور که احتمالا می دانید در حال حاضر ضروریست که صاحبان پهپاد، آنها را در اداره هوانوردی ایالات متحده آمریکا به ثبت برسانند و علت هم این است که پرواز چنین دستگاه هایی در آسمان، ایمنی مردم و شهروندان را به خطر نیاندازد چراکه پهپادها قادرند در ارتفاعات بالا پرواز کرده و هم سطح با هواپیماها قرار بگیرند.

نکته دیگر اینکه این اداره باید بداند چه پرنده هایی در آسمان ایالات متحده آمریکا تردد می کنند. گفتنی است که گو پرو پیشتر با عرضه پایه هایی تلاش کرده فیلم برداری 360 درجه را برای کاربرانش فراهم نماید و از آن جمله می توان به پایه کروی رونمایی شده این شرکت در مراسم Google I/O اشاره نمود.

هنوز حرفی در مورد قیمت کارما به میان نیامده اما انتظار نمی رود که این رقم پایین تر از 100 یا حتی 500 دلار باشد و اگر وجود دوربین 360 درجه روی آن صحت داشته باشد، پیش بینی می شود که با ارقامی به مراتب بالاتر از این روبرو باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali
    Ali | ۶ دی ۱۳۹۴

    شديدا منتظرم اكشن كم بعديش رو معرفى كنه يكيشو بگيرم . خيلى تجربه جالبى دار كار گوپرو

  • محمد۱۸
    محمد۱۸ | ۶ دی ۱۳۹۴

    دیجی اپدیت کن

مطالب پیشنهادی