ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای تبلیغاتی موبایل شیائومی Mi 5 در رنگ های مختلف منتشر شدند

در انتهای هفته گذشته، تصاویری زنده از تلفن هوشمند Mi 5 شیائومی در فضای مجازی منتشر شدند که آنها را در دیجیاتو برایتان به نمایش کشیدیم. امروز ولی چند رندر تبلیغاتی از این موبایل منتشر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

در انتهای هفته گذشته، تصاویری زنده از تلفن هوشمند Mi 5 شیائومی در فضای مجازی منتشر شدند که آنها را در دیجیاتو برایتان به نمایش کشیدیم.

امروز ولی چند رندر تبلیغاتی از این موبایل منتشر شده که به تصاویر پیشین از پرچمدار شیائومی، شباهت زیادی دارند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نمایشگر Mi 5، دارای اندازه ای برابر با ۵.۲ اینچ است و پیش از این گفته می شد که به رزولوشن تمام اچ دی مجهز شده. با این حال، امروز و در کنار تصاویر جدید خبر می رسد که رزولوشن این دستگاه در واقع برابر با ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل خواهد بود. در هر حال، نمی توان با قطعیت در مورد این بخش نظر نهایی را صادر کرد.

اما آنچه در این موبایل قطعیست، استفاده شیائومی از اسنپدراگون ۸۲۰، تازه ترین ساخته ی کوالکام است. چیپستی که دارای پردازنده ۴ هسته ای بوده و به پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۳۰ نیز مجهز شده است.

سایر مشخصات تلفن هوشمند مورد اشاره، شامل ۴ گیگابایت حافظه RAM، حافظه داخلی از ۱۶ الی ۶۴ گیگابایت و همچنین سنسور اثر انگشتی که در کلید هوم جاسازی شده است می گردند.

سنسورهای دوربین در این دستگاه ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی هستند در حالی که شیائومی یک باتری ۳۰۳۰ میلی آمپری را نیز برایش در نظر گرفته است. انتظار می رود که شرکت چینی مبلغ Mi 5 را برابر با ۱۹۹۹ یوان چین، یا ۳۰۹ دلار اعلام نماید.

این در حالیست که اکنون برخی باور دارند که شیائومی در کنار پرچمداری که از آن نام بردیم، نسخه ای دیگر تحت عنوان Mi 5 Plus را نیز معرفی خواهد کرد که از نمایشگری ۵.۵ یا ۵.۷ اینچی بهره خواهد برد. مشخصات سخت افزاری نمونه پلاس با نسخه استاندارد یکی هستند اما انتظار می رود که این نسخه از سوی شیائومی با قیمت ۲۵۰۰ یوان (۳۸۷ دلار) به دست کاربران برسد.

Xiaomi-Mi-5-in-Gold-w600

Xiaomi-Mi-5-in-White-w600

 

Xiaomi-Mi-5-in-Black-w600 Xiaomi-Mi-5-in-Pink-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۲ دی ۱۳۹۴

    این گوشی کی میاد ایران میاد.

  • حمید
    حمید | ۸ دی ۱۳۹۴

    شباهتش برام مهم نیست،مهم امتیاز بنجمارک و قدرت باتری و پردازنده عالی و دوربین کاملا مناسب و نمایشگر با کیفیتش،در بدو ورودش به بازار نه ولی قیمتش یکم مناسب تر بشه یکی از گزینه هام برای خرید گوشی همینه،نوت چهار سامسونگ هم دوس دارم،الانم هواوی میت سون دارم همچیش خوبه جز پشتیبانی نرم افزاری ضعیف و دوربینش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی