ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی A9 سامسونگ و کسب امتیازی مناسب در بنچمارک AnTuTu

پنج شنبه گذشته بود که سامسونگ در کشور چین از تلفن هوشمند گلکسی A9 پرده برداشت؛ موبایلی ۶ اینچی با رزولوشن تمام اچ دی که از چیپست مجتمع اسنپدراگون ۶۵۲ بهره می برد. این سیستم-بر-چیپ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

پنج شنبه گذشته بود که سامسونگ در کشور چین از تلفن هوشمند گلکسی A9 پرده برداشت؛ موبایلی ۶ اینچی با رزولوشن تمام اچ دی که از چیپست مجتمع اسنپدراگون ۶۵۲ بهره می برد.

این سیستم-بر-چیپ که تا پیش از این با نام اسنپدراگون ۶۲۰ شناخته می شد، از پردازنده ای ۸ هسته ای با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز به همراه پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۱۰ بهره می برد. این در حالیست که سامسونگ سه گیگابایت رم را نیز برای این تلفن هوشمند اختصاص داده.

تلفن همراه گلکسی A9 از سامسونگ، اکنون رده بالاترین موبایل سری A به شمار می رود و بد نیست نگاهی داشته باشیم به نتایجی که در بنچمارک AnTuTu کسب کرده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اخیرا تلفن همراه گلکسی A9 توسط بنچمارک AnTuTu مورد آزمایش قرار گرفته و توانسته به امتیازی برابر با ۷۳.۵۹۲ دست پیدا کند. امتیازی که نزدیک به رتبه کسب شده از سوی پرچمداران سال جاری نظیر اکسپریا Z5 سونی و One M9 اچ تی سی است؛ موبایل هایی که هر دو از چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می گرفتند.

این دو پرچمدار به ترتیب در بچمارک AnTuTu، امتیاز های ۷۶.۸۶۲ و ۷۹.۹۶۵ را کسب کرده بودند.

باید توجه داشت که گلکسی A9 سامسونگ یک میان رده به شمار می رود و کسب چنین امتیازی برای یک تلفن همراه میان رده، در نوع خود جالب است.

در این میان باید اشاره داشت که بالاترین رتبه در بنچمارک AnTuTu به شکل غیر رسمی متعلق به تلفن همراه LeMax Pro از شرکتی چینی به نام LeTV می شود که البته از اسنپدراگون ۸۲۰ در آن استفاده شده. این تلفن همراه توانسته به امتیاز ۱۳۳.۳۵۷ دست پیدا کند. بالاترین امتیاز به شکل رسمی نیز در اختیار هوآوی با چیپست کایرین ۹۵۰ است که توانسته به امتیاز ۹۲.۷۴۶ برسد.

Samsung-Galaxy-A9-goes-through-the-AnTuTu-benchmark-test-w600 Samsung-Galaxy-A9-goes-through-the-AnTuTu-benchmark-test (1)-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • arash
    arash | ۷ دی ۱۳۹۴

    من هم متاسفم هم خندم میگیره ازون سامسونگ پرستی که میاد میگه سونی تموم شد یا هرکی بخره پشیمون میشه.عمرا سونی دستت گرفته باشین من خودم و اشناهام داریم سونی اقای کامران مث چیز حرف نزن.بزرگ شید متعصب برند نباشید.

  • محمد سپاهان
    محمد سپاهان | ۶ دی ۱۳۹۴

    اخه برندی که همه کاراش کپیکارو دزدیه امارو نتایجش واقعیه یعنی؟؟!!
    خیلی باید ساده باشینو به قول فناش عقده ای باشین که این عددارو باور کنین

  • محمد سپاهان
    محمد سپاهان | ۶ دی ۱۳۹۴

    @میثم
    @Ali
    @کامران


    یه سوال
    اپه سونی مرد چرا اینقد از اسمش میترسینو سوزش وجودتونو میگیره؟؟؟!!

    پ.ن : سونی اگه دشمن نداشت به قدرتش شک میکردم

  • مرتضی
    مرتضی | ۶ دی ۱۳۹۴

    عجب پس اول میرن دنباله سونی بعد پشیمون میشن مثله .....اره؟عقده ایها سونی میخرن اره؟خوبه منم بگم مشنگها سامسونگ میخرن؟جالبه وقتی میری موبایل فروشی از دم همه میگن سامسونگ بگیر فروشنده ها،نه به خاطره خوب بودنش فقط بخاطره سود بیشتر،از چیزی خوشتون نمیاد چرا میخواین همش تخریب کنین؟

  • علی
    علی | ۶ دی ۱۳۹۴

    z1تو این تست ۴۲ هزار میاره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی