ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

بلک بری با انتشار یک ویدیو، اجزای داخلی موبایل Priv را به تصویر می کشد [تماشا کنید]

پیش از این برایتان نوشته بودیم که بلک بری، چگونه از عرش به فرش رسید و سیگنالش را از دست داد. حال اگرچه این شرکت کانادایی نمی تواند با موبایل Priv وضعیت فعلی خود را دگرگون نماید ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

پیش از این برایتان نوشته بودیم که بلک بری، چگونه از عرش به فرش رسید و سیگنالش را از دست داد. حال اگرچه این شرکت کانادایی نمی تواند با موبایل Priv وضعیت فعلی خود را دگرگون نماید اما انتظار می رود که در سال آینده، شرایط برای این برند رو به بهبود رود.

بلک بری بالاخره تصمیم گرفت پس از سال ها، به ارائه موبایلی اندرویدی رو آورد و این در حالیست که ادعا می کند که توانسته مشکلات امنیتی اندروید را نیز تا حد بسیار زیادی حل کند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

حال همین شرکت کانادایی، ویدیویی از اجزای داخلی تلفن همراه Priv را منتشر نموده که نشان دهنده تکنولوژی های بالای به کار رفته در آن است. در این ویدیو مشاهده خواهید کرد که اجزا به هم متصل شده و چگونه این تلفن هوشمند جان می گیرد.

در گذشته و زمانی که آیفون به بازار آمد و باعث رکود کسب و کار بلک بری شد، این سازنده با موبایل هایی نظیر Storm 9530 و Storm 2 9550 که از تکنولوژی عجیب لرزشی در نمایشگرشان استفاده شده بود تصمیم گرفت که با موبایل ساخته شده به دست اپل رقابت کند.

کار به جایی رسید که در سال گذشته گزاش شد که سهم بلک بری از فروش جهانی تلفن هوشمند به زیر ۱ درصد کاهش یافته. حال شرکت کانادایی که روزی اعتباری همسان با نوکیا داشت، شاید بتواند با نسخه های بهبود یافته از Priv دوباره اعتباری برای خود کسب کرده و سهم اش را نیز شامل افزایش کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • farhadas
    farhadas | ۷ دی ۱۳۹۴

    این فلت داره اما تو ویدیو نشون نداده و عمر مفیدش معمولا 2 هزار بار بازو بسته کردنش تموم میشه البته در شرایط ازمایشگاهی که تقریبا 2 ساله

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی