ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Geometry Dash Meltdown؛ یک فرار موزیکال

بالاخره انتظارات به پایان رسید و جدیدترین نسخه Geometry Dash، پدیده بازی های موبایل در سال 2013 به پلتفرم های iOS و اندروید پا گذاشت. Meltdown مثل بازی قبلی، یک پلتفرمر موزیک محور است که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

بالاخره انتظارات به پایان رسید و جدیدترین نسخه Geometry Dash، پدیده بازی های موبایل در سال 2013 به پلتفرم های iOS و اندروید پا گذاشت. Meltdown مثل بازی قبلی، یک پلتفرمر موزیک محور است که باید در آن کنترل یک مکعب پر جنب و جوش را دست گرفته و با پرش های به موقع و هماهنگ با ریتم موزیک، از موانع و تله های کشنده ای که پیش روی شماست جان سالم به در ببرید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

مثل نسخه اول، Meltdown هم جز آن دسته از بازی هایی است که فقط یک گیمر واقعی را می طلبد و هر کسی توانایی رد کردن مراحلش را ندارد. سرعت و درجه سختی بازی به طرز بی رحمانه ای بالاست، و موانع و تله های متعدد نمی گذارند که با خیال راحت نفس بکشید.

screen520x924

البته برای این که خیلی هم در بازی زجر نکشید، سازندگان از موزیک برای راهنمایی شما در گذر از موانع استفاده کرده اند. به این معنی که اگر پرش هایتان را با ریتم آهنگ های داب استپ و تکنوی بازی تنظیم کنید، راحت تر از موانع می گذرید و همین گیم پلی موزیک محور، بزرگترین نقطه قوت و عامل جذابیت بازی به حساب می آید.

Meltdown در حال حاضر فقط سه مرحله دارد، اما همین سه مرحله به قدر کافی طولانی و طاقت فرسا هستند که هفته ها مشغول شان باشید. ضمنا برای این که دستتان راه بیفتد، یک حالت تمرینی هم در بازی گنجانده شده که قابلیت های کاراکتر و نحوه گذشتن از موانع مختلف را می توانید در آن تمرین کنید.

Geometry Dash Meltdown را می توانید به رایگان در پلتفرم های iOS و اندروید بازی کنید. در صورت بروز مشکل در دانلود از گوگل پلی، مراجعه به این لینک را به شما توصیه می کنیم.

Geometry Dash Meltdown

Geometry Dash Meltdown

سازنده: RobTop Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 42.6 / 37 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد علی
    محمد علی | ۷ دی ۱۳۹۴

    اتفاقا بازی جالبی بود من که خوشم اومد

  • atra.tavan60
    atra.tavan60 | ۶ دی ۱۳۹۴

    من نصب کردم راستش اصلا خوشم نیومد به کسی پیشنهادش نمی کنم

مطالب پیشنهادی