ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدست واقعیت مجازی Vive از HTC در کافی نت های چین کرایه داده خواهد شد

اگرچه می گویند که سال ۲۰۱۶، همان زمانیست که تکنولوژی واقعیت مجازی در اوخ خواهد درخشید اما قیمت بالای هدست ها و لوازم مورد نیاز برای کارکرد صحیح برخی از آنها، شاید باعث شود تا ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

اگرچه می گویند که سال ۲۰۱۶، همان زمانیست که تکنولوژی واقعیت مجازی در اوخ خواهد درخشید اما قیمت بالای هدست ها و لوازم مورد نیاز برای کارکرد صحیح برخی از آنها، شاید باعث شود تا همین فناوری آنطور که باید و شاید در سالی که پیش روست، فراگیر نشود.

HTC نیز به همین موضوع توجه نشان داده و مشکل را درک کرده است. شرکت تایوانی تصمیم گرفته هدست واقعیت مجازی خودش موسوم به Vive را در کافی نت های کشور چین به شکل گسترده در اختیار کاربران قرار دهد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اچ تی سی در کنفرانس اخیری که در پکن برگزار کرد، خبر داد که با همکاری شرکت Hangzhou Shunwang [شرکتی که بیشتر کافی نت های کشور چین را مدیریت می کند]، می خواهد هدست واقعیت مجازی Vive را در اختیار کافی نت ها گذاشته تا هر شخص بتواند با پرداخت بهایی اندک، چند دقیقه ای از آن بهره گیرد. به همین شکل، اچ تی سی می تواند هدست واقعیت مجازی خود را در اختیار ۱۰۰ میلیون کاربر قرار دهد.

بر اساس گزارش وب سایت «Road to VR» افراد برای استفاده از هدست واقعیت مجازی Vive باید بین ۲ الی ۵ دلار را برای ۱۰ دقیقه بهره گیری از این محصول پرداخت نمایند.

این در حالیست که شرکت Shunwang، بیش از ۱۰۰ هزار کافی نت در کشور چین دارد که به ۱۰۰ میلیون کاربر چینی خدمات می دهند. با این حال، هنوز به شکل دقیق مشخص نیست که چه تعداد از این کافی نت ها به هدست Vive مجهز خواهند شد.

در حال حاضر هنوز هدست واقعیت مجازی Vive به شکل محدود در اختیار برخی توسعه دهندگان است اما مدتی پیش تصاویر نسل جدید آن را برایتان منتشر نمودیم؛ محصولی که قرار است در سال آینده میلادی به شکل گسترده عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • peyman
    peyman | ۷ دی ۱۳۹۴

    خدایی دم اون کسی که این فکروکردگرم این کاردرامدخوبی هست براشون خداکنه به روزهای خوب خودش برگرده

  • اوبونتو
    اوبونتو | ۶ دی ۱۳۹۴

    به این میگن موفقیت

مطالب پیشنهادی