ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری سامسونگ و BMW در زمینه توسعه فناوری های اتومبیل های خودران

وبسایت «Business Korea» در گزارشی آورده که سامسونگ و بی ام دابلیو با یکدیگر وارد همکاری شده اند تا بتوانند طی آن تکنولوژی های کلیدی اتومبیل های خودران آینده را توسعه دهند. البته از اعلام چنین موضوعی نباید ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

وبسایت «Business Korea» در گزارشی آورده که سامسونگ و بی ام دابلیو با یکدیگر وارد همکاری شده اند تا بتوانند طی آن تکنولوژی های کلیدی اتومبیل های خودران آینده را توسعه دهند. البته از اعلام چنین موضوعی نباید چندان به وجد آمد زیرا مدت نسبتاً طولانی است که خبرهایی از علاقه ی کره ای ها برای فعالیت در عرصه ی مورد بحث یا همان ماشین های بدون راننده می شنویم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

چندی پیش رسانه های مختلف نوشتند غول تکنولوژی ساکن کره جنوبی تیمی ویژه را گردهم آورده تا این تیم به صورت کامل روی مباحث فناوری های اتومبیل های خودران تمرکز داشته و اقدام به توسعه تکنولوژی های مرتبط به آنها نماید و حالا ظاهراً قرار است در آینده ای نه چندان دور گروه مورد اشاره همکاری نزدیکی را با مهندسین بی ام دابلیو تجربه نماید.

ناگفته نماند سامسونگ الکترونیکس همکاری هایی را نیز با همتای ژاپنی خودش یعنی پاناسونیک آغاز کرده تا از این طریق یک دستیار دیجیتالی هوشمند و پیشرفته برای اتومبیل های بدون راننده آماده سازی نماید.

این دستیار صوتی قرار است قادر باشد ابتدا صدای مالک خودرو را شناسایی کرده و سپس به او این امکان را بدهد تا فرامین مختلفی را به سادگی و تنها از طریق گفتار اجرایی نماید. شرکت کره ای اعلام کرده برای بهینه سازی دستیاری که پیش تر مورد اشاره قرار گرفت از فناوری های کمپانی «Nuance Communications» نیز بهره خواهد برد.

لازم است در این بین یادآور شویم Nuance Communications همان کمپانی محسوب می گردد که دستیار شناخته شده ی سیری را برای برند اول جهان یا همان اپل توسعه داده است.

ضمناً‌ همکاری یاد شده اولین همکاری شکل گرفته میان سامسونگ و بی ام دابلیو به حساب نمی آید و آلمانی ها تا پیش از این برای باتری های مورد نیاز خودروهای الکتریکی شان به توانایی های کره ای ها متکی بوده اند و حالا نیز بر حسب شواهد موجود به نظر می رسد از این پس شاهد روابط گسترده تری میان دو شرکت خواهیم بود.

همچنین سامسونگ چندی پیش از همراه شدن با آئودی و تامین قطعات نیمه هادی مورد نیاز این برند هم خبر داد و بعید نیست کمپانی کره ای در ماه ها و سال های آتی همکاری های بیشتری را با خودروسارز مذکور نیز آغاز نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Morteza
    Morteza | ۷ دی ۱۳۹۴

    بی ام و درست تره ، توی زبان آلمانی w و خونده میشه

  • م
    م | ۷ دی ۱۳۹۴

    ﻭﻗﺘﻲ ﻫﻨﺪ ﭘﺸﺖ ﺑﻲ ام و ﺑﺎﺷﻪ ﻭاﺳﻪ ﻣﺸﺎﺭﻛﺖ ﮔﺰﻳﻨﻪ ﺑﻬﺘﺮﻱ ﭘﻴﺪا ﻧﻤﻴﺸﻪ...

مطالب پیشنهادی