ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Copied؛ ابزاری ساده و کاربردی برای ذخیره متن، لینک و عکس در iOS

همه ما روزانه هنگام وبگردی با موبایل، به عکس، لینک یا متن های جالبی بر می خوریم که شاید دوست داشته باشیم آنها را برای استفاده در جایی دیگر ذخیره کنیم. یک کپی ساده می تواند مواردی که گفتیم را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

همه ما روزانه هنگام وبگردی با موبایل، به عکس، لینک یا متن های جالبی بر می خوریم که شاید دوست داشته باشیم آنها را برای استفاده در جایی دیگر ذخیره کنیم. یک کپی ساده می تواند مواردی که گفتیم را به طور موقت در کلیپ بورد سیستم عامل ذخیره کند، اما برای استفاده از آیتم کپی شده باید بدون وقفه آن را در جای دیگری پیست کرد.

اپلیکیشن مدیریت کلیپ بورد Copied، مشکل ذخیره موقت محتوا در کلیپ بورد را با راهکار ساده ای از میان برداشته. این ابزار کاربردی به صورت یک ویجت در مرکز اعلان iOS مستقر می شود تا با مراجعه به آن، به تمام محتوایی که در کلیپ بورد ذخیره شده دسترسی مستقیم داشته باشید.

به غیر از این، Copied یک کیبورد ویژه هم دارد تا کلیه متون و لینک هایتان را به آن منتقل کرده و از محتوای ذخیره شده در این کیبورد در همه جای سیستم عامل iOS استفاده کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

متن، لینک اینترنتی و عکس (با فرمت های JPEG، PNG، GIF، BMP و TIFF) مواردی هستند که می توانید در کلیپ بورد Copied ذخیره کنید. محتوا را با این اپ می توانید به صورت تک تک وارد کلیپ بورد کنید، یا اینکه چندین آیتم مختلف را به صورت توده ای به آن بفرستید؛ قابلیتی که به طور پیش فرض در iOS آن را نمی بینید.

Copied 2

محتوای ذخیره شده در کلیپ بورد Copied قابل ویرایش هستند، و برای اینکه جای کمتری بگیرند می توانید تلفیق شان کنید. برای دسترسی آسان به این محتوا هم قابلیت همگام سازی با iCloud در اختیارتان قرار داده شده تا از طریق هر دستگاه مبتنی بر iOS یا OS X بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

به دو طریق می توانید از عکس ها، لینک ها یا متونی که در کلیپ بورد ذخیره شده استفاده کنید: یکی استفاده از ویجت اپ در مرکز اعلان ها و دیگری کیبورد ویژه Copied برای استفاده در دیگر قسمت های سیستم عامل. این کیبورد ویژه در تمامی اپلیکیشن های iOS قابل استفاده است و تمام لینک ها و متن هایی که در آن ذخیره کرده اید را برایتان به نمایش می گذارد تا به راحتی از کپی آنها در جایی دیگر بهره بگیرید.

پشتیبانی از 3D Touch در آیفون 6S و 6S پلاس (نگاه سریع به کلیپ بورد با فشار روی آیکن اپ) و مالتی تسکینگ در آیپد از قابلیت های این اپلیکیشن خوب مدیریت کلیپ بورد هستند.

این اپلیکیشن کاربردی به رایگان برای iOS و با قیمت 7.99 دلار برای مک منتشر شده و در کنار گوگل کیپ، یکی از برترین ابزار مدیریت کلیپ بورد برای دستگاه های اپل محسوب می شود. توصیه می کنیم حتما یکبار Copied را امتحان کنید، شاید امکاناتش برایتان کارآمدتر از گوگل کیپ و اورنوت ظاهر شد.

Copied – Copy and Paste Everywhere

Copied – Copy and Paste Everywhere

سازنده: Kevin Chang قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 15.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی