ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل یکی از قابلیت های جذاب اندروید ۶.۰.۱ را از دسترس کاربران خارج کرد

کاربرانی که دارای موبایل های اندرویدی با نسخه ۶.۰.۱ این سیستم عامل هستند، امروز متوجه شده اند که یکی از ویژگی های این نسخه، از دسترس خارج شده است. این قابلیت، در بخش «Do Not ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

کاربرانی که دارای موبایل های اندرویدی با نسخه ۶.۰.۱ این سیستم عامل هستند، امروز متوجه شده اند که یکی از ویژگی های این نسخه، از دسترس خارج شده است.

این قابلیت، در بخش «Do Not Disturb - مزاحم نشوید» وجود داشت و کاربر به راحتی می توانست مشخص نماید که صرفا تا زمان آلارم بعدی، ویژگی «مزاحم نشوید» فعال باشد. قابلیت مورد بحث که در اندروید ۶.۰.۱ اضافه شده بود، «Do Not Disturb Until Next Alarm» نام داشت. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اهالی مانتین ویو، برای بار دوم است که به دلیل نامشخصی، این ویژگی را حذف می کنند چرا که این ویژگی ابتدا در نسخه ششم اندروید مارشملو به دست کاربر رسیده بود اما به سرعت حذف شد. حدود دو هفته پیش هم در اندروید 6.0.1 دوباره به دست کاربران رسید اما امروز، دوباره از دسترس خارج شده است.

421325915_10304173033735422559-w600

ویژگی «تا آلارم بعدی مزاحم نشوید» به طور کلی استفاده از قابلیت «مزاحم نشوید» را به شکل چشمگیری افزایش می داد چرا که با استفاده از آن می توانستید به سادگی مشخص کنید که تلفن همراه، تا زمانی که با آلارم بعدی بیدار نشده اید، نوتیفیکیشن ها را به دست شما نرساند.

در هر حال، این خبر ابتدا از سوی کاربران انجمن Reddit انتشار یافته اما مشخص گشته که به شکل جهانی، گوگل این قابلیت را از محصولات نکسوس (که اکنون تنها دستگاه های دارای اندروید ۶.۰.۱  هستند) حذف کرده و باید دید دوباره در چه نسخه ای استفاده از آن ممکن خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • محمد رام
    محمد رام | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    توجه کنید که شما یه دیوایس رو خریداری کردید دارای قابلیتی بوده که به محض اتصال به اینترنت دیگه از دسترس شما خارج بشه و نتونید از اون استفاده کنید.این موضوع حامل یک پیام بسار روشنه که در آینده ی نه چندان دور شرکت های بزرگ تکنولوژی خیلی بیشتر و راحت تر از قبل می تونند رو مردم دنیا تاثیر بزارن.و امکاناتی که موقع خرید محصول با اون همراه بوده رو حذف یا با آپدیت ناخواسته اونو اظافه کنن.که میتونه حامل یه پیامی باشه و زندگی عادی در دنیای واقعی رو تحت تاثیر قرار بده

  • امیرمهدی تبریزی
    امیرمهدی تبریزی | ۷ دی ۱۳۹۴

    نه آقا .. برای من که هنوز هست این ویژگی ..
    Nexus 5x : Android 6.0.1

  • ali
    ali | ۷ دی ۱۳۹۴

    شاید گوگل قصد داره این قابلیت تو اندروید ۷ معرفیش کنه ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی