ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

Rise of the Tomb Raider پر فروش ترین عنوان دیجیتالی اکس باکس وان در کریسمس شد

با وجود این که فروش جدیدترین قسمت سری توم ریدر در هفته های ابتدایی خود پایین تر از حد انتظار بود اما بازی توانست در تعطیلات کریسمس جاری، فروش دیجیتالی چشمگیری را تجربه کند. برای ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

با وجود این که فروش جدیدترین قسمت سری توم ریدر در هفته های ابتدایی خود پایین تر از حد انتظار بود اما بازی توانست در تعطیلات کریسمس جاری، فروش دیجیتالی چشمگیری را تجربه کند. برای جزییات بیشتر با دیجیاتو همراه شوید.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، رایز آف توم ریدر با غلبه بر Star Wars: Battlefront، برای اولین بار در صدر فروش دیجیتالی کنسول اکس باکس وان قرار گرفت. این مهم در صورتی برای توم ریدر به دست آمد که اکران هفته گذشته فیلم Star Wars: The Force Awakens در افزایش فروش بازی استاروارز تاثیر مثبت داشت.

لیست کامل پر فروش ترین بازی های دیجیتالی اکس باکس وان در 7 روز گذشته را می توانید در ادامه مشاهده کنید. نکته جالب توجه لیست، عدم حضور هیلو 5 است.

  1. Rise of the Tomb Raider
  2. Star Wars: Battlefront
  3. Gears of War: Ultimate
  4. Minecraft
  5. Ori and the Blind Forest
  6. Need for Speed
  7. Grand Theft Auto V
  8. Call of Duty: Black Ops 3
  9. Madden NFL 16
  10. Kinect Sports Rivals

فروش بالای رایز آف توم ریدر در تعطیلات دور از انتظار نبود. یکی از دلایل اصلی فروش پایین این عنوان، انتشار همزمان آن با عنوان بزرگ فال اوت 4 بود و تحلیل گران پیشبینی کردند با گذشت زمان، فروش توم ریدر نیز افزایش خواهد یافت. با این وجود، باید منتظر آمار و ارقام دقیق تر از فروش بازی باشیم.

هفته گذشته شرکت مایکروسافت، دموی قابل بازی از رایز آف توم ریدر را برای اکس باکس وان عرضه کرد تا بازیکنان بتوانند راحت تر برای خرید آن تصمیم بگیرند. این دمو حاوی 30 دقیقه ابتدایی بازی است.

رایز آف توم ریدر در تاریخ 10 نوامبر (19 آبان) برای کنسول های اکس باکس وان و اکس باکس 360 عرضه شد. بر اساس شایعات به دست آمده، نسخه پی سی بازی در ماه ژانویه (11 دی تا 11 بهمن) منتشر می شود. اواخر 2016 نیز شاهد عرضه آن برای پلی استیشن 4 خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۷ دی ۱۳۹۴

    من این بازی رو توی pc داشتم عالی بود ولی به دختره نمیاد حرفه ای باشه

مطالب پیشنهادی