ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر و اطلاعاتی تازه از پرچمدار بعدی اوپو موسوم به Find 9

مدتی است که خبر تازه و داغی از شرکت اوپو نشنیده ایم، این کمپانی طی سال جاری میلادی از چندین اسمارت فون اقتصادی و میان رده پرده برداشته ولی هنوز هم Oppo N3 که در اکتبر ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

مدتی است که خبر تازه و داغی از شرکت اوپو نشنیده ایم، این کمپانی طی سال جاری میلادی از چندین اسمارت فون اقتصادی و میان رده پرده برداشته ولی هنوز هم Oppo N3 که در اکتبر ۲۰۱۴ معرفی شده به عنوان یکی از پرچمداران اصلی آنها شناخته می شود.

شنیده های قبلی حکایت از این داشته اند که اوپو یک محصول قدرتمند با نام Find 9 را در دست توسعه دارد ولی اطلاعات و داده های موجود در رابطه با آن بسیار ناچیز بودند. امروز عاقبت تصاویر و جزئیاتی تازه راجع به اسمارت فون مورد بحث روی شبکه ی اجتماعی چینی Weibo منتشر شده که ما را در موردش آگاه تر می سازند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مطابق اطلاعات موجود Find 9 قدرت خودش را از چیپست ۶۴ بیتی و چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۲۰ می گیرد و ضمناً این دیوایس به ۶ گیگابایت حافظه ی رم نیز مجهز گشته.

خبر تجهیز اسمارت فون مذکور به ۶ گیگابایت رم شاید قدری عجیب به نظر برسد، ولی می دانیم چنین مسئله ای با توجه به دستاوردهای اخیر سامسونگ حداقل از نظر فنی و روی کاغذ امکان پذیر است.

تلفن هوشمند یاد شده دارای دو درگاه سیم کارت خواهد بود، از پورت USB-C‌ بهره می برد و فناوری شارژ سریع VOOC نیز در آن تعبیه گشته. محصول بناست تا در رنگ های رز گلد، طلایی، مشکی، آبی و سبز زمردی به تولید برسد و اگر با دقت به تصاویر موجود از آن بنگرید شباهت هایی را مابین Find 9 و وان پلاس ۲ پیدا خواهید کرد.

ناگفته نماند که وان پلاس و اوپو با یکدیگر ارتباط نزدیکی دارند (اوپو از سهام داران اصلی وان پلاس است) و Find 7 نیز به نوعی از زبان طراحی اولین محصول وان پلاس پیروی می کرد و از همین رو شباهت میان یک دیوایس تازه وارد و وان پلاس ۲ نباید چندان نکته ی عجیبی باشد.

از دیگر نکاتی که با نگاه کردن به عکس ها به چشم می آید اینکه نمایشگر دستگاه حاشیه های بسیار ناچیزی دارد و شرکت سازنده کوشش کرده به این طریق جلوه ای زیبا را به دستاورد جدیدش ببخشد.

نظر شما در رابطه با این تلفن هوشمند چیست و فکر می کنید تا چه حد شانس موفقیت خواهد داشت؟

Oppo-Find-9-leak_2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • آرش
    آرش | ۹ دی ۱۳۹۴

    مورچه چیه که کله پاچش چی باشه
    اوپو ؟؟؟؟ پرچمدار ؟؟ شیب ؟؟ بام ؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی