ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

راند آخر؛ معرفی بازی Real Boxing 2 CREED

بازی های اقتباس شده از فیلم های سینمایی، بیش از آنکه وسیله ای برای سرگرمی مخاطب باشند، یک ابزار تبلیغاتی مکمل برای فروش بیشتر فیلم هستند. اگر تجربه چنین بازی هایی را داشته اید، حتما ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

بازی های اقتباس شده از فیلم های سینمایی، بیش از آنکه وسیله ای برای سرگرمی مخاطب باشند، یک ابزار تبلیغاتی مکمل برای فروش بیشتر فیلم هستند. اگر تجربه چنین بازی هایی را داشته اید، حتما می دانید که بخش اعظم آنها ارزش نگاه کردن را هم ندارند، چه برسد به بازی.

با این حال همه این بازی ها را نمی توانیم اینگونه تصور کنیم. هر سال، یکی دو مورد بازی این چنینی عرضه می شود که به خوبی می تواند خودش را از زیر سایه سنگین فیلمی که از آن اقتباس شده بیرون بکشد، و خوشبختانه Real Boxing 2 جز همین بازی هاست.

این بازی مشت زنی که از فیلم تحسین شده امسال، CREED با بازی سیلوستر استالونه و مایکل بی جوردن اقتباس شده، یکی از بهترین بازی های مبارزه ای است که این روزها می توانید در موبایل تجربه کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

استودیوی Vivid Games که با عنوان بوکس بی نظیرش Real Boxing طرفداران زیادی در پلتفرم موبایل برای خودش دست و پا کرد، طی قراردادی با سازندگان فیلم CREED، در نسخه دوم بازی مشت زنی اش از کاراکترهای این فیلم هالیوودی استفاده کرده تا توجهات بیشتری را به سمت خود معطوف کند.

unnamed

البته بازی چندان هم نیاز به تبلیغات ندارد. یکی از اسکرین شات های آن را که ببینید، می دانید که با یک بازی معمولی طرف نیستید. Real Boxing 2 توسط موتور گرافیکی آنریل 4 طراحی شده؛ موتور گرافیکی گران قیمت استودیوی اپیک گیمز که همین حالا از آن در عناوین مطرح کنسولی استفاده می شود.

جزئیات گرافیکی بازی فوق العاده بالاست، و طبعا یک گجت قدرتمند را برای اجرا می طلبد. بازی دارای دو مود تک نفره و چند نفره است که اولی را می توانید به صورت داستانی پیش ببرید و در حالت دوم، به صورت آنلاین وارد رینگ رقابت با رقبای اینترنتی تان شوید.

unnamed (2)

کنترل بازی هم تقریبا ساده است. با دکمه های لمسی که در طرفین صفحه قرار گرفته، می توانید گاردتان را باز و بسته کنید و در لحظه مناسب مشت بزنید. هر چند که کنترل کامل حرکات پای مشت زن ها به دست خودتان نیست، اما سیستم کنترل فعلی به تجربه لذت بخش بازی آسیبی وارد نمی کند.

مبارزان را می توانید از همه لحاظ ارتقا بدهید تا مشت های کشنده تری را به سمت صورت حریف حواله کنند و نفس بیشتری در مبارزات داشته باشند. مینی گیم های بازی هم بسیار جالبند. سیلوستر استالونه در قامت راکی بالبوئا مربی شما در آنهاست و شیوه صحیح مشت زنی را به شما آموزش می دهد.

توجه داشته باشید که برای اجرای نرم و روان این بازی در اندروید، به یک دستگاه مجهز به پردازنده چهار هسته ای و بالاتر احتیاج خواهید داشت. Real Boxing 2 را می توانید به رایگان از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید. چنانچه موفق به دانلود بازی از پلی استور نشدید، می توانید فایل apk و دیتای بازی را از این لینک دریافت نمایید.

Real Boxing 2 CREED

Real Boxing 2 CREED

سازنده: .Vivid Games S.A قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 385 / 611 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۹ دی ۱۳۹۴

    برین از فارسروید بگیرین خوب.هم مجانیه.هم اگه سوالی داشتین جواب میده.مدریت هم خیلی خوش برخورده.همش هم سالمه

  • منتقد
    منتقد | ۸ دی ۱۳۹۴

    داش یه برنامه بذار لاقل فیلتر نباشه تو گوگل پلی

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۹ دی ۱۳۹۴

      اکثر اپلیکیشن های گوگل پلی همین مشکل رو دارن. برای دانلود یا باید مشکل تحریم رو دور بزنید، یا اینکه فایل نصب رو به صورت غیر مستقیم از لینک انتهای مطلب دانلود کنید.

  • adel
    adel | ۸ دی ۱۳۹۴

    امیدوارم مثله نسخه یکش جذاب باشه

مطالب پیشنهادی