ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ اگزینوس ۸۸۷۰ را در اختیار سایر تولید کنندگان تلفن های هوشمند قرار خواهد داد [شایعه]

اگر به خاطر داشته باشید در سالی که از آن گذر کردیم سامسونگ از تلفن های هوشمند گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۶ اج، گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ پرده برداشت ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

اگر به خاطر داشته باشید در سالی که از آن گذر کردیم سامسونگ از تلفن های هوشمند گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۶ اج، گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ پرده برداشت که همگی آنها یک وجه اشتراک اساسی داشتند و این وجه اشتراک چیزی نبود جز اینکه اسمارت فون های یاد شده از چیپست اگزینوس ۷۴۲۰ بهره می بردند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تراشه یاد شده از نظر عملکرد و کارایی به شدت مورد تحسین قرار گرفت و در بنچ مارک های گوناگون نیز امتیازاتی در خور را به ثبت رساند و البته در نهایت کره ای ها در اقدامی نادر به یک شرکت دیگر، یعنی میزو، اجازه دادند تا موبایل خود موسوم به  Meizu PRO 5 را به چیپست یاد شده تجهیز کند.

در سال جاری میلادی انتظار می رود سامسونگ دستگاه های پرچمدارش را با اگزینوس ۸۸۹۰ که شایعات متعددی را در رابطه با آن شنیده ایم به بازار عرضه نماید.

اما پیش از مطرح شدن اگزینوس ۸۸۹۰ شاهد به بیرون درز یافتن اخباری در رابطه با توسعه ی اگزینوس ۸۸۷۰ نیز بوده ایم، چیپستی که گفته می شود بسیار قدرتمند است ولی برای آن فرکانس کاری پایین تر از پرچمدار بعدی یا همان ۸۸۹۰ در نظر گرفته اند.

تراشه مذکور به صورت مشخص یکبار در پایگاه داده «گیک بنچ» رویت شد و توانسته بود در تست تک هسته ای این ابزار بنچ مارک گیری امتیازی نزدیک ۲۰۰۰ را به دست آورد و البته این در حالی بود که اگزینوس ۸۸۹۰ در آزمونی مشابه به امتیاز ۲۲۷۰ دست پیدا کرده بود.

حال شایعاتی وجود دارند که روایت می کنند سامسونگ برای روزهای پیش رو بسیار با سیاست تر از گذشته عمل نموده و اگزینوس ۸۸۷۰ را به این منظور توسعه داده که دیگر مجبور نباشد چیپست پرچمدار بعدی اش را در اختیار رقبا بگذارد.

گفته می شود بازهم به صورت پیش فرض میزو کاندید اولیه استفاده از اگزینوس ۸۸۷۰ خواهد بود و آن را در موبایل هایی همچون Meizu PRO 6 و Meizu PRO 6 mini به کار خواهد بست که در نیمه دوم سال آتی به بازار خواهند آمد.

ضمناً نباید این احتمال را فراموش کرد که بعید نیست با توجه به توانایی های بخش محصولات نیمه هادی سامسونگ این شرکت بتواند رفته رفته دیگر برندهای چینی را نیز ترغیب به استفاده از چیپست های خانگی اش کرده و به این ترتیب بدل به تهدیدی جدی برای نام های بزرگی همچون کوالکام و خصوصاً مدیاتک شود. هر چند که می بایست منتظر بمانیم تا گذر زمان صحت شایعات ذکر شده در بالا را مشخص نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • soroushfa
    soroushfa | ۹ دی ۱۳۹۴

    امیر جان قطعات مورد نیاز اس7 و خط تولیدش در حال حاضر نوان نواید 5میلیون اس7 رو داره.

  • zia
    zia | ۸ دی ۱۳۹۴

    ژان کلود واتس یور مود؟؟؟؟مودت جیه ؟؟؟؟

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۸ دی ۱۳۹۴

    سامسونگ فقط به فکر بهترین بودن هس که درنتیجه فروش بیشتر و سود بیشتر و طرفدهران زیاد نصیبش میشه

  • امیر
    امیر | ۸ دی ۱۳۹۴

    مگه نمیگن سامسونگ 5 ملیون از مدلای اس7 تو انبار ذخیره کرده؟پس یه بنده خدایی نیست ازشون عکس بگیره؟

    • mohammad3861
      mohammad3861 | ۸ دی ۱۳۹۴

      نمیگن که ذخیره کرده تو انباراش!
      میگن برنامه ریزی کرده که این تعداد رو برنامه ریزی کرده که تولید کنه! در ضمن اگرم باشه شاید جرات ندارن فیلم و عکس بگیرن ???

      • 09339434229jean claude jamali nejad
        09339434229jean claude jamali nejad | ۸ دی ۱۳۹۴

        Like

مطالب پیشنهادی