ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت جدید سامسونگ در ارتباط با حلقه های هوشمند است

احتمالا سامسونگ در سر دارد تا حلقه هوشمند جدیدی را به بازار عرضه کند تا از طریق آن بتوانیم چندین وسیله از نظیر اسمارت فون، تلویزیون و ابزار هوشمند منازل را مستقیما کنترل کنیم، آن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ دی ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

احتمالا سامسونگ در سر دارد تا حلقه هوشمند جدیدی را به بازار عرضه کند تا از طریق آن بتوانیم چندین وسیله از نظیر اسمارت فون، تلویزیون و ابزار هوشمند منازل را مستقیما کنترل کنیم، آن هم بدون اینکه زحمت خاصی را برای برداشتن کنترل یا تلفن متحمل شویم.

امروز، پتنت دیگری نیز توسط سامسونگ در دفتر پتنت و تریدمارک ایالات متحده به ثبت رسید که به رونمایی احتمالی از حلقه هوشمند سامسونگ قدرت بخشیده است. گویا به زودی باید شاهد ظهور گسترده محصولاتی بسیار کوچک و کنترل های کوچک حلقه مانند از سوی تمامی توسعه دهندگان ابزارهای الکترونیکی باشیم.

با این حال، سامسونگ اولین شرکتی نیست که به ساخت چنین ابزاری روی آورده است. مایکروسافت، گوگل و اپل نیز طی ماه های اخیر، پتنت های مخصوص خود برای ساخت حلقه هوشمند را به ثبت رسانده اند، با این حال شاید هیچگاه این شرکت ها چنین محصولی را به صورت رسمی تجاری سازی نکنند. آنچه می تواند حلقه هوشمند سامسونگ را متفاوت جلوه دهد، اتصال آن به شبکه های اجتماعی، مثل فیسبوک است که دریچه ای به سوی امکانات بی پایانی را در برابر مصرف کننده خواهد گشود.

همانند بسیاری از پتنت ها که هیچگاه رنگ واقعیت را به خود ندیده اند، حلقه هوشمند هم ممکن است تا یکی دو سال دیگر کاملا فراموش شود و یا بالعکس، به محصولی مهم تبدیل گردد. این احتمال می رود که اگر کره ای ها بخواهند حلقه ای بسازند، آن را مشابه به Gear S2 با حاشیه های متفاوت اش طراحی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی