ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی تازه از ابعاد بدنه تلفن های هوشمند گلکسی اس ۷ سامسونگ

روز گذشته انتشار گزارشی از طریق منابع ساکن در کره جنوبی حکایت از آن داشت که تلفن هوشمند گلکسی اس ۷ با دو سایز نمایشگر ۵.۲ و ۵.۵ اینچ به دست کاربران خواهد رسید. حال ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۲۹

روز گذشته انتشار گزارشی از طریق منابع ساکن در کره جنوبی حکایت از آن داشت که تلفن هوشمند گلکسی اس ۷ با دو سایز نمایشگر ۵.۲ و ۵.۵ اینچ به دست کاربران خواهد رسید. حال و با گذشت چند ساعت از گزارش یاد شده شماتیکی به بیرون درز یافته که ابعاد بدنه ی هر دو تلفن هوشمند مورد بحث را فاش می سازد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس اطلاعات موجود در شماتیکی که پیش تر مورد اشاره قرار گرفت، گلکسی اس ۷ معمول از نظر اندازه ها فرقی با گلکسی اس ۶ کنونی نخواهد داشت (ابعاد نسخه کنونی گلکسی اس ۶ برابر با ۷۰.۵ در ۱۴۳ میلیمتر هستند). البته عدم تغییر ابعاد محصول آتی وقتی ارزشمند می شود که به خاطر بیاوریم در نسل فعلی آن نمایشگر ۵.۱ اینچ است و نسل بعدی بناست تا از صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی بهره بگیرد.

با توجه به اندازه هایی که در بالا ذکر کردیم و همچنین نمایشگر ۵.۲ اینچی، می توان حدس زد گلکسی اس ۷ نسبت تصویر ۱۶ به ۹ خواهد داشت و نسبت بدنه به نمایشگر آن نیز برابر با ۷۳.۹۴٪ خواهد بود، که این عدد در نمونه ی پیشین این دیوایس معادل ۷۰.۷٪ بوده است.

در این بین بد نیست قدری نیز به جزئیات نسخه ی ۵.۵ اینچی پرچمدار بعدی کره ای ها یا همان گلکسی اس ۷ اج بپردازیم. اطلاعات شماتیک خاطر نشان می سازند که این نسخه دارای ابعادی معادل ۱۵۱ در ۷۳ میلیمتر خواهد بود و به این ترتیب می توان گمانه زنی کرد که این اسمارت فون هم با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ و نسبت بدنه به نمایشگر ۷۶.۶۲ درصد به تولید خواهد رسید، که این نسبت تقریباً با آنچه قبلاً در گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ دیده بودیم برابری می کند.

نکته ی دیگری که توسط شماتیک مورد بحث فاش شده این است که ظاهراً گلکسی اس ۷ در قسمت پشتی خود خمیدگی هایی را خواهد داشت تا به این شکل ارگونومی کلی آن و نحوه ی قرار گیری اش در دست بهبود یابد. البته گلکسی اس ۷ اج ظاهراً از بخش پشتی مسطح برخوردار خواهد بود که این موضوع با توجه به خمیدگی نمایشگر چندان مسئله ی عجیبی به نظر نمی رسد.

نظر شما در رابطه با کهکشانی های بعدی سامسونگ چیست و فکر می کنید بازار چطور از آنها استقبال خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • محمدعلی
    محمدعلی | ۹ دی ۱۳۹۴

    بد ترین و سنگین ترین رابط کاربری = تاچ ویز
    انگار برای مهدکودک طراحیش کردن ایکون دوربین رو دورشو برات میبره روحیت لطیف بشه :|
    رابط فقط سونی و اندروید خام

  • صالح
    صالح | ۸ دی ۱۳۹۴

    به نظر من دكمه هوم اصلاً نبايد حذف شه كلاً زيبايي گوشي به خاطر همين دكمه ي هومه
    وگرنه ديدي يهو شد عين سوني
    هم زشت هم بي قواره
    از نظر طراحي هم كه اصن ......

  • علی
    علی | ۸ دی ۱۳۹۴

    آیفون 6s مینیموم تغییرات ظاهری رو داشت.اینم از گلکسی 7. اونوقت همه گیر داده بودن به m9 بدبخت که چرا مثل m8 هست...

  • mohammad3861
    mohammad3861 | ۸ دی ۱۳۹۴

    دوستان اگه دقت کنین برای این از اندازه 5.2 استفاده میکنه چون میخواد ابعادش رو همون قبلی نگه داره و فقط صفحه نمایشش نسبت به ابعاد بیشتر بشه پس اصلا نمیشه گفت تقلیده! یه چیز دیگه ای هم که معلومه دوربین برآمدگیش کمتر شده که این خیلی خوبه ?
    راستی یه نکته ای که میبینم شایدم اشتباه میکنم یه هاشور هایی بالا و پایین s7 و نسخه ادجش هست که تو اس 6 نیس به نظرتون امکان داره بالا و پایینش خمیده باشه؟؟؟ یا چیز دیگس؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی