ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تصویر از گوگل گلس ویژه محیط های کاری منتشر شد

تیم توسعه دهنده تکنولوژی های پوشیدنی در گوگل که با نام Project Aura شناخته می شود، این روزها سخت در تلاش هستند تا ورژن های متعددی از گلس، عینک خاص و متفاوت گوگل را برای ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

تیم توسعه دهنده تکنولوژی های پوشیدنی در گوگل که با نام Project Aura شناخته می شود، این روزها سخت در تلاش هستند تا ورژن های متعددی از گلس، عینک خاص و متفاوت گوگل را برای بازار آماده کنند. اما حالا اطلاعاتی منتشر شده که مربوط به یکی از این نمونه ها است.

فایل های ثبت شده FCC که امروز منتشر شدند، نشان می دهد یک ورژن مخصوص از گلس، برای محل کار طراحی شده، با همان ظاهر آشنا روی صورت؛ اما لولای آن به گونه ای طراحی شده که همانند عینکی عادی تا شده و درون جیب جای بگیرد.

فقط یک عکس در این پرونده، گلس را با پل بینی عینک به تصویر کشیده، بنابراین مشخص نیست که ورژن Enterprise چه ظاهری داشته باشد. گزارش ها حاکی از آن است که گلس جدید از وای فای 5 گیگاهرتزی و باتری داخلی بهتر نسبت به ورژن قبلی بهره می برد. پردازنده اینتل آن نیز سریعتر است و دوربین نیز به لطف گذر زمان، بهبودهای خاص خود را داشته است.

شیشه مکعب مستطیل مانند عینک حالا بزرگتر شده و گستره دید کاربر را هم در نتیجه افزایش داده است. گلس جدید حالا ضد آب است و مقاومت بیشتری در برابر ضربه های فیزیکی و سقوط های ناگهانی از خود نشان می دهد که در محیط های کاری، امری کاربردی به نظر می رسد.

گوگل تاکنون حرفی از گلس جدید، تاریخ عرضه و قیمت آن به میان نیاورده اما گویا صدها ورژن از آن برای برنامه Google's Glass for Work میان همکاران و دیگر توسعه دهندگان توزیع شده است. وبسایت 9to5google می گوید، شرکت های همکار با گوگل باید نرم افزارهایی اختصاصی برای گوگل گلس طراحی کنند. هنوز مشخص نیست که آیا گوگل اندروید جدیدی برای این دستگاه توسعه خواهد داد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محسن
    محسن | ۸ دی ۱۳۹۴

    بازار خوبی برا برنامه نویس ها

مطالب پیشنهادی