ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رابط AirTouch از BMW هفته آینده در CES معرفی خواهد شد

سال گذشته، BMW در نمایشگاه CES از رابط کاربری جدید خودروهایش با دمویی پرده برداشت. این قابلیت که به راننده امکان برقراری ارتباط با خودرو به طریق ژست های حرکتی را می داد، بعدها در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

سال گذشته، BMW در نمایشگاه CES از رابط کاربری جدید خودروهایش با دمویی پرده برداشت. این قابلیت که به راننده امکان برقراری ارتباط با خودرو به طریق ژست های حرکتی را می داد، بعدها در مدل های جدید سری 7 قرار داده شد. یک بار دیگر به CES نزدیک می شویم و BMW باز هم برنامه هایی برای یک رونمایی بزرگ به نام AirTouch را دارد.

به نظر می رسد که AirTouch با دخیل کردن تمام محیط داخلی به وسیله سنسورها، ورژن پیشرفته تری از سیستم کنترلی سال گذشته باشد. آنچه که اکنون در سری 7 دیده می شود، محدود به برخی موارد ساده، نظیر کنترل صدا است اما در مورد AirTouch، مثل آن است که از دست خود، همانند یک ماوس شناور در هوا استفاده کنید.

به وسیله آرایه ای از سنسورهای داخلی، AirTouch حرکت دست را تشخیص می دهد و برای کلیک، روی فرمان برای راننده و روی در سمت راست، یک دکمه خاص تعبیه شده است تا ژست حرکتی صادر شده توسط اشخاص حاضر در خودرو تایید شود.

به نظر پیچیده می رسد اما BMW می گوید نرم افزار AirTouch به گونه ای طراحی شده که گشت و گذار در منوها بسیار ساده و سریع باشد تا مجموع زمان لازم برای رسیدن به هدف، کاهش یابد. شایعه شده که i8 Spyder، در CES امسال حاضر است و دموی AirTouch روی آن به نمایش در خواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی