ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی طی سه فصل سال جاری میلادی ۱۰ میلیون دستبند سلامتی فروخته است

شرکت شناخته شده و مطرح شیائومی اعلام کرده که طی ۹ ماه از سال ۲۰۱۵ توانسته در سراسر دنیا ۱۰ میلیون عدد از دستبند سلامتی خودش موسوم به Mi Band را به فروش برساند. ناگفته ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ دی ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

شرکت شناخته شده و مطرح شیائومی اعلام کرده که طی ۹ ماه از سال ۲۰۱۵ توانسته در سراسر دنیا ۱۰ میلیون عدد از دستبند سلامتی خودش موسوم به Mi Band را به فروش برساند. ناگفته نماند که دستبند یاد شده در جولای سال گذشته میلادی رونمایی گشته و البته قیمت آن نیز برابر با ۱۳ دلار بوده است.

این کمپانی چینی در ادامه ی گزارش خود آورده که ۶۰۰.۰۰۰ عدد از دستبندهای مذکور مابین ماه های ژانویه الی سپتامبر در کشور تایوان عرضه شده اند و در این بین بد نیست یادآور شویم که موسسه تحلیلی-آماری IDC در یکی از آخرین گزارش هایش خاطر نشان ساخته بود که در سه ماهه سوم ۲۰۱۵ سهام شیائومی از بازار پوشیدنی ها شامل رشد سالانه ای ۸۰۰ درصدی شده است.

نسخه اولیه Mi Band که حالا ذکر می گردد فروشی فراتر از انتظار را تجربه کرده قادر به ثبت و ضبط فعالیت های ورزشی کاربر و کیفیت خواب او است و همچنین می تواند موبایل وی را نیز آنلاک کند. این گجت سی روز شارژ نگه داشته و گواهی IP67 هم دارد.

البته شیائومی در ماه های اخیر بیکار ننشسته و نسخه ای جدید از دستبند سلامتی اش با نام Mi Band 1S را رونمایی کرده که بر خلاف نسخه ی پیشین به سنسور ضربان قلب نوری تجهیز گشته. حال و بر همین اساس باید منتظر ماند و دید آیا این نمونه ی تازه از راه رسیده نیز قادر خواهد بود موفقیت نسل پیشین اش را رقم بزند و سهم شرکت سازنده اش از بازار را بازهم افزایش دهد یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • s_ali_a
    s_ali_a | ۸ دی ۱۳۹۴

    تو پرشین تولز 60تومنه عزیز

  • s_ali_a
    s_ali_a | ۸ دی ۱۳۹۴

    ارزونترین قیمت الان داره تو فروم پرشین تولز فروش میره!

    • Ami
      Ami | ۸ دی ۱۳۹۴

      نه عزیز دلم الان نسخه S1 این دستبند رو فروشگاهی داره میده 110 تومن نسخه قبلی 68 تومن بله

مطالب پیشنهادی