ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی پیش از برگزاری CES 2016، هاب خانگی هوشمند خود را معرفی کرد

چند روزی بیشتر تا برگزاری نمایشگاه CES باقی نمانده و در این روزهای واپسین، ال جی تصمیم گرفته تا اندکی از شگفتی این رویداد برای هواداران محصولاتش کم کند. این شرکت امروز هاب موسیقی تازه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۵

چند روزی بیشتر تا برگزاری نمایشگاه CES باقی نمانده و در این روزهای واپسین، ال جی تصمیم گرفته تا اندکی از شگفتی این رویداد برای هواداران محصولاتش کم کند.

این شرکت امروز هاب موسیقی تازه ای به نام SmartThinQ را معرفی کرد که به لحاظ ظاهری شبیه به محصول آمازون موسوم به Echo است و همچون آن، یک اسپیکر داخلی بزرگ را برای استریم موسیقی در خود جای داده است.

شرکت سازنده این محصول، آن را به «درگاهی» به سوی منزل هوشمند شما تشبیه نموده و از آن به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط با یخچال های هوشمند، ماشین های ظرفشویی و سیستم های تهویه هوا یاد کرده که می تواند اطلاعات مربوط به این دستگاه ها را روی نمایشگر رنگی 3.5 اینچی خود به تصویر بکشد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این هاب از پلتفرم اینترنت اشیاء AllJoyn بهره می گیرد و قادر است به لوازم دیگر (چه هوشمند و چه معمولی) از طریق وای فای، بلوتوث یا Zigbee متصل شود و علاوه بر نمایش اعلان ها روی نمایشگر رنگی خود، می تواند آنها را با استفاده از اسپیکری که برایش در نظر گرفته شده نیز اعلام کند.

گفته شده که کاربران هاب جدید ال جی می توانند از قابلیت های کنترلی آن روی تلویزیون های بهره مند از webOS 3.0 که اپلیکیشن IoTV را در خود دارند نیز بهره بگیرند.

هاب SmartThinQ همچون اکو امکاناتی نظیر پخش موسیقی (یا از رادیوی iHeartRadio یا با بلوتوث و از طریق تلفن های هوشمند و تبلت ها) دارد اما همانطور که می دانید دستیار الکسای آمازون می تواند به صدای کاربران پاسخ داده و فرامین صوتی آنها برای پخش موسیقی، پیدا کردن رستوران یا جستجوی نتایج رقابت های ورزشی را به انجام برساند، در حالی که محصول تازه ال جی تنها از طریق اسمارت فون می تواند این امور را انجام دهد.

اعلان ها و کنترل های این دستگاه نیز از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی به نام SmarThinQ انجام می شوند و این یعنی، لازم است که برای روشن کردن سیستم تهویه هوای منزل خود، افزایش دمای ترموستات، یا جلو زدن یک تِرَک موسیقی، به صورت دستی اقدام نمایید و امکان ارائه فرامین صوتی به دستگاه وجود نخواهد داشت.

با این همه، امکانی برای کاربران این دستگاه فراهم گردیده تا با متصل کردن آن به دیگر محصولات سری SmarThinQ از جمله حسگری که این کمپانی اوایل امسال عرضه کرد، خانه خود را هوشمندتر کرده و آن را به شیوه بهتری مدیریت نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Behnam.sh
    Behnam.sh | ۱۳ دی ۱۳۹۴

    واقعا عالی و هوشمندانه هست

مطالب پیشنهادی