ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

شورش در قطار؛ معرفی بازی مبارزه ای TrainCrasher

طرفداران بازی های Beat'em up کلاسیک مثل شورش در شهر، روزهای خوبی پیش رو دارند. سبکی که همگی آن را فراموش شده تصور می کردیم، به لطف توسعه دهندگان عاشق نوستالژی در سال های اخیر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

طرفداران بازی های Beat'em up کلاسیک مثل شورش در شهر، روزهای خوبی پیش رو دارند. سبکی که همگی آن را فراموش شده تصور می کردیم، به لطف توسعه دهندگان عاشق نوستالژی در سال های اخیر کم کم در حال جان گرفتن است. چند سالی است که بازی های خوبی در این سبک به پلتفرم موبایل پا گذاشته اند که شاید یکی از مطرح ترین آنها بازی Kung Fury بود که مدتی پیش در دیجیاتو به شما معرفی کردیم.

خوشبختانه هنوز شور و شوق احیای بازی های beat'em up در میان توسعه دهندگان فروکش نکرده و روز به روز شاهد بازی های باکیفیت تری در این سبک قدیمی و ریشه دار هستیم. TrainCrasher محصول جدید استودیوی سافت مکس یکی دیگر از این بازی هاست که این بار گیم پلی این سبک قدیمی را با المان های نقش آفرینی ترکیب کرده و شما را وارد مبارزه ای تمام عیار درون قطارهای زیرزمینی در حال حرکت می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

در بازی TrainCrasher، شما به مبارزه با تبهکارانی می روید که قطارهای زیرزمینی را آشیانه جرم و فسادهایشان کرده اند. چهار کاراکتر با سبک مبارزه منحصر به فرد در بازی حضور دارند که می توانید از بین آنها، یکی را برای تسویه حساب با مجرمان انتخاب کنید.

screen520x924 (1)

ران مبارزی است که با شمشیر برنده اش دشمنان را قطعه قطعه می کند؛ مِی متخصص کار با تبر است، زِت با مشت های پولادینش مبارزه می کند و هاوند متخصص سلاح گرم است و با هیچ چیزی به غیر از شلیک به دشمنان راضی نمی شود. به گفته توسعه دهندگان استودیوی سافت مکس، قرار است که کاراکترهای جدیدی هم در آینده نزدیک به جمع مبارزین TimeCrasher بپیوندند.

تمام کاراکترهای بازی از لحاظ زره و قدرت قابل ارتقا هستند، و می توانید با جمع آوری پول از گوشه و کنار بازی یا پرداخت درون برنامه ای، آنها را به سلاح های کشنده تری مجهز کنید. هر چند بهترین راه برای بدست آوردن اسلحه در بازی، کشتن باس هایی است که در انتهای هر مرحله انتظارتان را می کشند.

screen520x924 (2)

اگر از طرفداران پر و پا قرص شورش در شهر هستید، و از بازی هایی با تم انیمه های ژاپنی بدتان نمی آید، TimeCrasher می تواند یکی از گزینه های خوب برای سرگرمی آخر هفته هایتان محسوب شود.

بازی را می توانید به رایگان از اپ استور و گوگل پلی دریافت کنید. اگر موفق به دانلود از گوگل پلی نشدید، می توانید فایل apk بازی را از این آدرس اینترنتی دانلود کنید.

TrainCrasher

TrainCrasher

سازنده: SOFTMAX CO.,LTD قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 161 / 221 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ابراهيم
    ابراهيم | ۱۱ دی ۱۳۹۴

    چرا از لينک مستقيم دانلود نميشه؟!

  • siavash
    siavash | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    تو z2 کار نکرد میرم تو بازی از بازی میپره بیرون

  • Saafa
    Saafa | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    از این بازی های سبک انیمه ای (شرقی) زیادتر بذارید

  • محمد
    محمد | ۹ دی ۱۳۹۴

    چجوری از گوگل پلی دانلود کنم این که همش مینویسه امکان دانلود تو کشور شما نیست

    • عای
      عای | ۱۰ دی ۱۳۹۴

      با قندشکن با یه مرورگر برو گوگل پلی, البته قبلش با اکانت گوگلی که روی اندرودت زدی توی مرورگر وارد شو بعدش برو لینکی که داده واسه گوگل پلی بعدشم گزینه نصب رو بزن ! به همین سادگی!
      مطمئنم که بد توضیح دادم ولی با دقت بخون متوجهم یشی:))

  • mahdi
    mahdi | ۹ دی ۱۳۹۴

    ممنون
    بازی خیلی خوبیه

مطالب پیشنهادی