ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از ۱۱ دی پذیرای شما در گالری IRAN360 هستیم

رویداد IRAN360 سرانجام به روزهای پایانی خود نزدیک می شود. همانطور که احتمالا در جریان هستید، در طول این رویداد ۱۴ عکاس منتخب با Xperia Z5 Dual به عکاسی از ایران عزیزمان پرداختند و اکنون ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۹ دی ۱۳۹۴ | ۲۲:۰۰

رویداد IRAN360 سرانجام به روزهای پایانی خود نزدیک می شود. همانطور که احتمالا در جریان هستید، در طول این رویداد ۱۴ عکاس منتخب با Xperia Z5 Dual به عکاسی از ایران عزیزمان پرداختند و اکنون نوبت به نمایش آثار آنان رسیده است.

بر همین اساس و همانطور که پیش از این وعده داده بودیم، در تاریخ ۱۱ دی ماه قصد داریم تا در گالری خانه هنرمندان تهران عکس های ثبت شده توسط عکاسان را به معرض نمایش بگذاریم. و بدین وسیله از همه شما کاربران دیجیاتو دعوت به عمل می آوریم تا از این گالری بازدید به عمل آورید.

در روزهای اولی که ایده IRAN360 را در ذهن می پروراندیم، پیاده سازی آن برایمان اندکی دور از تصور بود، اما در نهایت با حمایت سونی و البته کاربران بی نظیرمان، موفق شدیم تا از پس این تجربه، سربلند بیرون بیاییم. هشتگ #IRAN360 در اینستاگرام هم اکنون میزبان بیش از ۱۴ هزار تصویر است که تک تک آن ها گوشه ای از جاذبه های طبیعی و اجتماعی ایران را به ثبت رسانده اند. از سوی دیگر نیز عکاسان منتخب دیجیاتو، با هنر خود تکنیک عکاسی با موبایل را به زیبایی به نمایش گذاشته اند و مرجعی ساخته اند برای آنهایی که میخواهند با تلفن هوشمندشان عکسهایی متفاوت را شکار کنند.

در نهایت بار دیگر از تمام شمایی که ما را در این راه همرایی کردید، سپاسگزاریم. امیدواریم که با حضورتان در گالری IRAN360 بار دیگر موجب دلگرمی ما شوید.

مکان: تهران - خیابان طالقانی - خیابان موسوی شمالی (فرصت) - ضلع جنوبی باغ هنر، خانه هنرمندان ایران، گالری پاییز (گوگل مپ)

زمان: یازدهم تا پانزدهم دی ماه ۱۳۹۴، ساعت ۱۳ الی ۲۰ (افتتاحیه ساعت ۱۷ روز یازدهم دی)*

*در روز افتتاحیه اعضای تحریریه دیجیاتو نیز در نمایشگاه حضور خواهند داشت

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۱۱ دی ۱۳۹۴

    برگزاری مسابقه عکاسی کار هرکسی نیست. توی همین ایران خودمون مسابقه های عکاسی با موبایل برگزار میشه که آثار انتخاب شده اصلاً قابل قیاس با این عکسها نیستند

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی