ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین دیجیتالی Lumix DMC-TZ100 پاناسونیک مجهز به حسگر یک اینچی خواهد بود

چند روزی بیشتر تا برگزاری نمایشگاه CES 2016 باقی نمانده و امسال نیز قطعا طبق سنوات گذشته، دوربین های دیجیتالی جدیدی در این رویداد رونمایی می شوند. برخی از این محصولات قابلیت ها و امکانات ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

چند روزی بیشتر تا برگزاری نمایشگاه CES 2016 باقی نمانده و امسال نیز قطعا طبق سنوات گذشته، دوربین های دیجیتالی جدیدی در این رویداد رونمایی می شوند.

برخی از این محصولات قابلیت ها و امکانات عجیب و غریبی خواهند داشت و برخی دیگران نیز  که در رده دوربین های دیجیتالی مرسوم جای می گیرند برای کاربران معمولی در معرض دید قرار می گیرند که دوست دارند دوربینی با قابلیت زوم بالا در بدنه ای کوچک داشته باشند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

یکی از محصولات تازه ای که گفته می شود به این گروه تعلق دارد و ظاهرا در نمایشگاه CES 2016 رونمایی خواهد شد، دوربین Lumix DMC-TZ100 محصول پاناسونیک است.

اصلی ترین و مهم ترین مشخصه این دوربین حسگر یک اینچی اش است که درون بدنه ای کوچک و جمع و جور قرار گرفته. لنز این دوربین ظاهرا از نوع ثابت است و جزئیات منتشر شده در رابطه با خود محصول هم نشان می دهد با لنز 9.1-91mm/2.8-5.9 در آن روبرو خواهیم بود که در واقع معادل همان لنزهای 25 تا 250 میلیمتری مورد استفاده در دوربین های 35 میلیمتری است.

اینها همه جزئیاتی هستند که در حال حاضر از لومیکس DMC-TZ100 موجود است. عکس های منتشر شده از این گجت نیز دوربینی با حلقه فوکوس کنگره دار را در اطراف لنز بزرگ آن به تصویر می کشند. البته هنوز مشخص نیست که ال سی دی در نظر گرفته شده برای این محصول چند اینچی است اما احتمالا بخش قابل توجهی از فضای پنل پشتی دستگاه را به خود اختصاص داده است.

منظره یاب این دوربین نیز در گوشه بالایی سمت چپ بدنه تعبیه شده و دکمه های متعددی در قسمت پشت آن دیده می شود که هر یک کارکردی خاص را از خود به نمایش می گذارد. تصور می شود که محصول تازه پاناسونیک قابلیت فیلم برداری را هم داشته باشد اما این امکان هنوز هم تایید نشده. معرفی این دوربین نیز اگر شایعات صحت داشته باشند در تاریخ 5 ژانویه اتفاق می افتد.

lumix-tz100-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • احسان
    احسان | ۹ دی ۱۳۹۴

    فکر نکنم مقابل سریه RX از سونی حرفی برای گفتن داشته باشه

مطالب پیشنهادی