ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعات اخیر از به کار گیری «مواد ترکیبی جدید» در ساخت بدنه آیفون 7 خبر می دهند

وقتی شرکت های بزرگ قصد تولید محصولات جدیدی را دارند، شایعات و اخبار بی شماری در رابطه با آن در رسانه های گوناگون منتشر می گردند و هر کدام حدس و گمانه زنی های خود ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

وقتی شرکت های بزرگ قصد تولید محصولات جدیدی را دارند، شایعات و اخبار بی شماری در رابطه با آن در رسانه های گوناگون منتشر می گردند و هر کدام حدس و گمانه زنی های خود را در مورد موضوع مربوطه اعلام می نمایند. این بار نیز شایعات جدید پیرامون کمپانی بزرگ اپل و طراحی آیفون 7 آن است.

همیشه صحبت های فراوانی در مورد طرح ها و ایده های شرکت مذکور وجود داشته و برخی از آنها به واقعیت بدل گشته اند و بعضی دیگر در همان حد شایعه باقی مانده و هرگز اجرایی نشده اند. اما جدیدا اخباری از رسانه های گوناگون همانند اپل اینسایدر به گوش می رسند که بر ساخت آیفون بعدی با قابلیت ضدآب بودن تاکید فراوان دارند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

امروز خبرگزاری اپل اینسایدر مطلبی منتشر نموده که از تولید قاب ضد آب برای آیفون 7 و استفاده از مواد ترکیبی نامعلوم و مرموزِ جدید در آن خبر می دهد.

اینکه کمپانی ساکن کوپرتینو به تولید اسمارت فونی با قابلیت مقاومت در برابر آب روی بیاورد چندان عجیب نیست زیرا شرکت های رقیب همانند سامسونگ و سونی خیلی وقت است که موبایل های ضدآب خود را تولید و روانه بازار نموده اند. اما گویا شرکت مورد بحث برای این منظور نوعی متریال ترکیبی انتخاب نموده که هیچ شرکت دیگری قبلا از آن استفاده نکرده و به این لحاظ کمی عجیب به نظر می رسد.

در همین راستا، اپل اینسایدر همچنین خاطرنشان کرده که شرکت یاد شده برای ضدآب کردن آیفون باید در وهله اول به دانش درزگیری و غیرقابل نفوذ نمودن پورت ها و کلیدهای دستگاه دست پیدا نماید؛ اما اینکه این دانش چیست و چگونه به دست می آید و استفاده خواهد شد سخنی به میان نیامده.

البته جا دارد اشاره نمائیم که اپل پیش از این نیز پتنت های مختلفی برای ضدآب بودن موبایل های خود به ثبت رسانده بوده اما تاکنون هنوز از هیچ کدام بهره نگرفته است.

در گزارش مذکور در مورد جزئیات «مواد ترکیبی نامعلوم و جدید» که در آیفون 7 قرار است استفاده گردد صحبتی به میان نیامده اما سایت خبری مذکور اضافه نموده که شاید بتوان این شایعه را به خبر ساخت آیفون با بدنه غیرفلزی ربط داد و اعلام نمود که احتمالا شرکت ساکن کوپرتینو تا اندازه ای از روند همیشگی تولیدات خود دست کشیده و در نظر دارد روش های نوینی را در این راستا امتحان نماید.

حالا باید منتظر ماند و دید این کمپانی بزرگ آمریکایی چه نقشه هایی در سر دارد و کدام یک از این صحبت ها را رد یا تائید خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۹ دی ۱۳۹۴

    اینو من مطمعنم اگه اپل گوشی زد اب بزنه از حتی از سریزد سونی هم بهتر میشه

مطالب پیشنهادی