ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اوبر یک میلیاردمین سفر خود را پیش از اتمام سال 2015 به ثبت رساند

از هر منظر که نگاه کنیم، سال 2015 برای Uber فوق العاده بوده است. پیروزی های بزرگ در برابر رقبا، قانون گذاران و به دست آوردن رتبه اول در کشورهای بزرگ، عرضه سرویس ها و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

از هر منظر که نگاه کنیم، سال 2015 برای Uber فوق العاده بوده است. پیروزی های بزرگ در برابر رقبا، قانون گذاران و به دست آوردن رتبه اول در کشورهای بزرگ، عرضه سرویس ها و محصولات جدید و از همه مهم تر، درآمدزایی هنگفت. و این موفقیت ها همچنان پشت سر هم ادامه پیدا می کنند.

شب کریسمس در لندن، این شرکت یکی از مهم ترین سفرهای درون شهری خود را ارائه نمود. شخص خاصی سوار بر ماشین اوبر نشده بود، بلکه دلیل اهمیت آن، رسیدن تعداد سرویس دهی های اوبر به رقم یک میلیارد بوده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

راننده ی اوبر با نام Ara، شخصی به نام Arvin را سوار بر Honda Insight Hybrid آبی رنگ خود می کند و 1.6 مایل از محله پارک London Fields به سمت Hoxton می برد. این سفر ارزشمند اما فقط 5 پوند هزینه بر بود.

اوبر در ابتدا یک شرکت کوچک با دو ماشین بود که سال 2009 در سان فرانسیسکو فعالیت خود را آغاز کرد. طی 5 سال، موفقیت های کمپانی به قدری بزرگ شده بود که روزانه یک میلیون سفر توسط راننده های اختصاصی اوبر ثبت می شد. یک سال بعد، این رقم به 3 میلیون سفر در 66 کشور دنیا رسید. رشد سریع اوبر همه جانبه است. ماه پیش خبر رسید که مبلغ 2.1 میلیارد دلار دیگر قرار است در شرکت سرمایه گذاری شود تا مجموع ارزش کمپانی به 62.5 میلیارد دلار برسد.

بزرگ ترین رقیب اوبر، Lyft نام دارد که هنوز تعداد سفرهای ثبت شده اش را اعلام ننموده اما گزارشی که اوایل امسال منتشر شد نشان می داد، این شرکت ماهانه تقریبا 13 میلیون سفر را به ثبت می رساند و در مجموع قصد دارد سال 2015 را با 90 میلیون جا به جایی پایان بخشد. اما برنامه آن ها برای سال 2016، تقریبا دو برابر می شود، یعنی 205 میلیون سفر، به عبارتی، اندکی بیشتر از یک پنجم آنچه اوبر تاکنون ثبت کرده.

Marvin، مسافر خوش شانس اوبر، حالا می تواند یک سال تمام به رایگان از سرویس های این شرکت بهره ببرد و آرا، راننده ی یک میلیاردمین سفر اوبر هم تمام هزینه های لازم برای سفر به شهر دلخواهش را دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی