ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند G5 دارای یک نمایشگر جانبی و «درگاه جادویی» است [شایعه]

بر اساس اظهارات یک منبع ناشناس ظاهراً قرار است تا تلفن هوشمند G5 ال جی برخی از خواص دو محصول برتر پیشین شرکت سازنده اش یعنی G4 و V10 را به ارث برده و به این ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

بر اساس اظهارات یک منبع ناشناس ظاهراً قرار است تا تلفن هوشمند G5 ال جی برخی از خواص دو محصول برتر پیشین شرکت سازنده اش یعنی G4 و V10 را به ارث برده و به این ترتیب بدل به اسمارت فونی کارآمد و توانمند شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

طبق گفته های منبع یاد شده موبایل مورد بحث نمایشگری ۵.۳ اینچی و کوچکتر از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی G4 خواهد داشت، اما در بالای این تلفن هوشمند همانند V10 یک نمایشگر دوم باریک و با رزولوشن ۱۶۰ در ۱۰۴۰ پیکسل تعبیه شده است.

در بخش پشتی اسمارت فون نیز دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی و دارای یک لنز اضافی جای گرفته که امکان ثبت تصاویر زاویه باز تا ۱۳۵ درجه را فراهم می آورد. ضمناً ذکر می گردد این دوربین از ویژگی هایی همانند فلش LED دوگانه و فوکوس خودکار لیزری نیز بهره مند است.

در قسمت جلویی هم شاهد حضور دوربینی ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی و انجام مکالمات ویدیویی خواهیم بود و همه ی این موارد در حالیست که تلفن در پشت خود از حسگر اثر انگشتی همانند آنچه قبلاً در نکسوس ۵ اکس مشاهده کرده بودیم میزبانی به عمل می آورد.

دیوایس مورد بحث قدرت خودش را از چیپست چهار هسته ای و ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۰ و پردازنده ی گرافیکی آدرینو ۵۳۰ خواهد گرفت و ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی نیز از دیگر مشخصه های آن هستند هر چند که در رابطه با پشتیبانی دستگاه از کارت های حافظه ی جانبی حرف خاصی به میان نیامده.

گفتنیست قرار است باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی که در G4 حاضر بود با پیلی ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی جایگزین شود، ولی از سوی دیگر نباید فراموش کرد اسنپدراگون ۸۲۰ آنقدر در مصرف باتری بهینه شده که این کاستی را بتواند جبران کند و ضمناً ویژگی «Doze» در اندروید مارشملو نیز خود می تواند فاکتوری موثر به حساب آید.

در کنار همه ی تفاسیر صورت پذیرفته ذکر می گردد که G5 از درگاهی با عنوان «درگاه جادویی» بهره مند خواهد بود که اجازه خواهد داد برخی از ابزارهای جانبی خاص را به این اسمارت فون متصل کرده و قابلیت هایی ویژه را به آن بیافزایید. برای مثال قادر خواهید بود با اضافه کردن یک ماژول ویدئوهایی ۳۶۰ درجه تهیه کنید و یا به موبایل تان یک کیبرد فیزیکی QWERTY اضافه نمایید.

در رابطه با قیمت و زمان عرضه ی پرچمدار بعدی ال جی هنوز حرف خاصی به میان نیامده و ظاهراً برای روشن شدن این موضوع می بایست قدری دیگر نیز منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • حسین
    حسین | ۹ بهمن ۱۳۹۴

    v10 رم 4 داشت g5 چرا 3 هس؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی