ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن توییتر برای Mac آپدیت شد

روز گذشته، اپلیکیشن توییتر برای مک آپدیت بزرگی را دریافت کرد. دارندگان مک، حالا می توانند به انبوهی از ویژگی های جدید و قدیمی توییتر که چند ماهی از راه اندازی آن ها روی سایت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

روز گذشته، اپلیکیشن توییتر برای مک آپدیت بزرگی را دریافت کرد. دارندگان مک، حالا می توانند به انبوهی از ویژگی های جدید و قدیمی توییتر که چند ماهی از راه اندازی آن ها روی سایت اصلی می گذرد، از طریق اپلیکیشن دسترسی داشته باشند. از جمله مهم ترین این قابلیت ها می توان به تماشای GIF ها و میوت کردن یک سری از کاربران اشاره کرد.

عجیب به نظر می رسد اما هیچ کدام از این موارد پیش از این روی اپلیکیشن مک توییتر قابل استفاده نبوده و حتی کاربر قادر نبوده تا پیامی خصوصی را به صورت گروهی منتشر سازد. علاوه بر اضافه شدن این ویژگی ها، ظاهر اپلیکیشن هم تغییراتی داشته است.

تصاویر و توییت های نقل قول شده حالا دقیقا همانطور که در سایت اصلی توییتر مشاهده می کنیم نمایش داده می شوند. یک تم تیره رنگ نیز برای کاربران در نظر گرفته شده تا اگر مایل بودند، کمی رنگبندی را به دلخواه خود تغییر دهند. دکمه Favourite نیز برای همیشه جایگزین Like شد.

یکی از تغییرات عمده این آپدیت، اضافه شدن بخش هایلایت های توییتر است. هایلایت اخیرا زیر سایه Moments قرار گرفته اما همچنان یکی از بهترین راه های گشت و گذار در توییتر و خواندن نوشته هایی است که از دست شان داده اید. بخش هایلایت پیش از این فقط برای اندروید در دسترس بود.

در همین میان، مشکلات عدیده ای گزارش شده و گویا این آپدیت آنقدرها هم که شایسته است، بی نقص نیست و مشکلات فنی گریبانگیر آن شده. دلیل آن هم واضح است، توییتر این آپدیت را به توسعه دهندگان شخص ثالث سپرده است. احتمالا برای برطرف شدن مشکلات، باز هم باید شاهد ارائه آپدیت هایی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی