ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن همراه Pegasus X005 از ایسوس توسط رگولاتور چین گواهی تایید گرفت

کمپانی ایسوس طی چند ماه گذشته دو تلفن همراه از سری پگاسوس معرفی کرده و به نظر می رسد که سومی هم در راه است. TENAA، رگولاتور ابزار الکتریکی چین اخیرا دستگاه جدیدی با نام ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

کمپانی ایسوس طی چند ماه گذشته دو تلفن همراه از سری پگاسوس معرفی کرده و به نظر می رسد که سومی هم در راه است. TENAA، رگولاتور ابزار الکتریکی چین اخیرا دستگاه جدیدی با نام Pegasus X005 را به ثبت رسانده و به نظر می رسد که شاهد فرا رسیدن تلفن همراه جدیدی از سوی ایسوس هستیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اطلاعات منتشر شده روی وبسایت TENAA، جزئیاتی قابل توجهی در مورد سخت افزار دستگاه ارائه می دهند. پگاسوس X005 نمایشگر 5.5 اینچی TFT با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل خواهد داشت و توسط پردازنده 64 بیتی و هشت هسته ای با سرعت1.3 گیگاهرتز تامین می شود.

دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی (که تا 32 گیگابایت قابل افزایش است)، دوربین های 13 و 5 مگاپیکسلی با فلش LED نیز از دیگر مشخصات دستگاه هستند. این موبایل 176.7 گرم وزن خواهد داشت و به بلوتوث 4.0 و  Wi-Fi 802.11 b/g/n مجهز خواهد بود. اندروید 5.1 سیستم عامل اصلی دستگاه است اما رابط کاربری Zen روی آن قرار گرفته و ظاهرش را تغییر داده است.

دستگاه در سه رنگ آبی، سفید و طلایی قرار است عرضه شود اما هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای آن مشخص نیست. ایسوس امسال 21 میلیون دستگاه موبایل به فروش رساند و قصد دارد این رقم را سال آینده به 30 میلیون برساند. با این حال، شاید بتوان فروش بیشتر موبایل را به نوعی جایگزین فروش ضعیف پی سی دانست.

Asus-Pegasus-X005-TENAA-KK

Asus-Pegasus-X005-TENAA-3-KK

Asus-Pegasus-X005-TENAA-2-KK

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Moosa
    Moosa | ۱۱ دی ۱۳۹۴

    دقیقا با نظر fuad موافقم .من خودم زنفون ۶ دارم یساله دستمه واقعا راضیم ازش مولتی تسکینگش فوق العادست از نظر پردازشی و رابط کاربری و پشتیبانی ایسوس شاهکار کرده ،مدام واسش آپدیت میاد هم واسه رابط کاربریش هم نرم افزارهای انحصاریش...گوشی های ایسوس خیلییی بیشتر از قیمتشون ارزش دارن

  • FUAD
    FUAD | ۱۱ دی ۱۳۹۴

    سلام دوست من من خیلی از گوشی ها رو داشتم بهترین گوشی که تاحالا داشتم ه زنفون بود متاسفانه بنده به سرعت و قابلیت مولتی تسکینگ خیلی حساسم اس6 و جی 3 گوشی بی نظیری برام بودن ولی زنفن 2 یک گوشی بینظیر با سرعت و رم وحشتناک .من با 800 تومن نسخه ی 32 گیگشو خریدم.نقطه ضعفاش باطری و دوربین و بلندی صدای متوسط رو به بالا هست البته این گوشی سریع شارز میشه.سوالی بود در خدمتم

  • Capitan
    Capitan | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    بعضی سایت ها در مورد گوشی زن فون نوشتن که فقط رم4 گوشی باعث خرید این گوشی شده و این گوشی در اجرای برنامه ها و بازی های سنگین کند عمل میکنه و لگ داره!!از کسایی ک این گوشی رو دارن میخوام بیان نظر بدن.

مطالب پیشنهادی