ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلوسیزیون هوشمند جدید شیائومی
تکنولوژی

شیائومی و معرفی یک تلویزیون هوشمند 70 اینچی جدید با رزولوشن 4k

بیشتر شما برند چینی شیائومی را به عنوان یک موبایل ساز تازه وارد اما موفق می شناسید، ولی این شرکت علاوه بر تلفن های هوشمند محصولات دیگری چون گجت های پوشیدنی، ابزارهای مرتبط با سلامتی، دوربین ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

بیشتر شما برند چینی شیائومی را به عنوان یک موبایل ساز تازه وارد اما موفق می شناسید، ولی این شرکت علاوه بر تلفن های هوشمند محصولات دیگری چون گجت های پوشیدنی، ابزارهای مرتبط با سلامتی، دوربین های نظارتی و... نیز تولید می کند.

یکی از حوزه هایی که شیائومی از سال 2013 فعالیت خود را در آن آغاز کرده، عرصه تولید تلویزیون های هوشمند است. آنها مدتی قبل پرده از تلویزیون هوشمند 60 اینچی خود برداشتند و حالا به فاصله زمانی نه چندان زیاد از جدیدترین محصول شان در این دسته بندی رونمایی کرده اند؛ یک تلویزیون 70 اینچی از سری Mi TV 3 با رزولوشن 4k.

در ادامه مطلب همراه دیجیاتو باشید.

این کمپانی چینی معمولاً از سازندگان و تأمین کننده های متفاوتی برای تولید محصولات مختلف خود از جمله تلویزیون های هوشمندش بهره می برد. نکته جالب این است که شیائومی شرکت سازنده را نیز در طراحی تلویزیون های خود شریک می کند.

به عنوان مثال مدل 60 اینچی قبلی یک فریم بسیار نازک آلومینیومی داشت که در باریکترین قسمت ضخامت آن به 11.6 میلیمتر می رسید، اما نمونه تازه معرفی شده که ساخته دست "شارپ" است، در باریک ترین بخش ضخامتی 12.9 میلیمتری دارد، و این اندازه در ضخیم ترین قسمت ها تا 38.6 میلیمتر می رسد. ضمناً فریم نیز این بار از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده.

اسمارت تی وی شیائومی

برای رسیدن به چنین ضخامتی شیائومی ناچار گشته اسپیکرها را از قاب اصلی جدا نموده و در قالب یک ساند بار آلومینیومی افقی (متشکل از 6 بلندگو، دو ساب ووفر 2.5 اینچی و دو تیوتر) جای دهد. درون این ساند بار همچنین برد اصلی و تمام پورت های ورودی نیز جای گرفته و خودش هم توسط یک کابل اختصاصی به تلویزیون متصل می شود.

پنل 70 اینچی این اسمارت تی وی زاویه دیدی 178 درجه ارائه می دهد و ریفرش ریت و یا نرخ دوباره سازی آن به 120 هرتز می رسد. علاوه بر این موارد با دارا بودن زمان پاسخگویی داینامیک 6 میلی ثانیه، انتظار می رود که تصاویر فیلم و بازی ها روان و دقیق به نمایش درآید. پنل مورد استفاده از نسبت کنتراستی برابر با 4000:1 برخوردار بوده و قادر است تا 85 درصد از طیف رنگ NTSC را به نمایش بگذارد.

شیائومی تلوزیون 4k

در این محصول تازه شیائومی از پردازنده چهار هسته ای MStar 6A928 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-760 MP4 استفاده کرده است. حافظه رم آن معادل 2 گیگابایت بوده و حافظه داخلی eMMC 5.0 اش با عدد 8 گیگابایت برابری می کند. این تلویزیون هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت یا سایر ابزارهای مجهز به وای-فای با باند دوگانه و بلوتوث نسخه 4.1 را نیز دارد.

قیمت اسمارت تی وی 70 اینچی جدید شیائومی در کشور چین حدود 1540 دلار تعیین شده و فروش آن به زودی در همین سرزمین آغاز می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    گرونه. vizio مدلهای بهتر و ارزونتری داره

    http://www.vizio.com/tvs.html

  • سید حسن
    سید حسن | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    این شرکت محشره،ولی یه مشکل بزرگ داره،اونم زبان چینیشه،،،این شرکت فقط روی گوشی هاش زبان انگلیسی میذاره،روی بقیه دیوایس هاش فقط و فقط زبان چینی میذاره،، همه اش رو برای داخل کشورشون تولید کردن

  • arsham
    arsham | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    واسه گیمینگ به خصوص شوتر بالای5 میلی ثانیه زمان پاسخگویی یکمی زیاده

    • علی
      علی | ۱۰ دی ۱۳۹۴

      اخه کی روی هفتاد اینچ بازی میکنه؟؟؟؟؟ اونم شوتر!

      • arsham
        arsham | ۱۱ دی ۱۳۹۴

        منم بازی نمیکنم روی 70 اینچ ولی توی متن گفته بود برای بازی

        • arsham
          arsham | ۱۱ دی ۱۳۹۴

          در ضمن تو گروهی بازی کردن با توجه به اینکه صفحه نمایش تقسیم میشه تلویزیون های بزرگتر انتخاب بهتری هستن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی