ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت برای iOS، اپلیکیشن سلفی می سازد

جدیدترین اپلیکیشن مایکروسافت برای سیستم عامل iOS، نرم افزاری کارا و سودمند برای انجام وظایف معمول نیست، بلکه یک اپلیکیشن برای ثبت تصاویر سلفی است. این اپلیکیشن به سادگی هر چه تمام تر، Microsoft Selfie ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

جدیدترین اپلیکیشن مایکروسافت برای سیستم عامل iOS، نرم افزاری کارا و سودمند برای انجام وظایف معمول نیست، بلکه یک اپلیکیشن برای ثبت تصاویر سلفی است. این اپلیکیشن به سادگی هر چه تمام تر، Microsoft Selfie نامگذاری شده و نرم افزاری است برای افزایش کیفیت عکس به وسیله دستکاری بالانس رنگ، رنگ پوست و نور در تصویر.

این اپلیکیشن، ورژن ساده تر و دقیق تری نسبت به Lumia Selfie است که مایکروسافت آن را به صورت انحصاری برای تلفن های ویندوزی عرضه نموده است. رویکردهای جدید مایکروسافت نشان می دهد که اپ هایی نظیر مایکروسافت سلفی صرفا یکی از راه های بهره گیری از یادگیری ماشینی در اتفاقات روزمره است.

چند ماه پیش نیز مایکروسافت با عرضه نرم افزاری، قادر بود تا سن حدودی را از روی تصاویر تشخیص دهد و گرچه در برخی موارد نرم افزار مایکروسافت چندان دقیق عمل نمی کرد اما نشان می دهد که ردموندی ها مرتبا در حال تکرار این روند هستند.

هر 13 فیلتری که برای تصاویر در نظر گرفته شده اند، چیزهای اضافی موجود در تصویر را از بین برده و در مجموع، کیفیت تصویر بهتری را در اختیار کاربر قرار می دهند. جالب است که می توانید با نگه داشتن انگشت خود روی دکمه Compare یا مقایسه، دو تصویر را در کنار هم ببینید تا متوجه شوید عکس جدید و ادیت شده چقدر تغییر داشته است.

Microsoft Selfie

Microsoft Selfie

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 56.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حمید
    حمید | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    این است آیفون،هر قطعش یه شرکت میسازه،هر برنامش هم یه شرکت دیگه،اگه اسم امریکا و شکل سیب گاز زده رو اون آجر نبود مفتش هم گرون میشد??✋

  • مهدی
    مهدی | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    اندروید 6 برای G3 رسما منتشر شد .

مطالب پیشنهادی