ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل جدید Ramos M7 با باتری قدرتمند
موبایل

معرفی Ramos M7؛ یک تلفن هوشمند 200 دلاری با باتری قدرتمند

سالی نیست که در آن چند برند چینی تازه پای به عرصه تولید اسمارت فون ها نگذارند. برند Ramos یکی از این شرکت هاست که در همین امسال کار خود را آغاز کرد و طی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۰ دی ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۵

سالی نیست که در آن چند برند چینی تازه پای به عرصه تولید اسمارت فون ها نگذارند. برند Ramos یکی از این شرکت هاست که در همین امسال کار خود را آغاز کرد و طی آن توانست دو موبایل میان رده را به بازار عرضه نماید.

یکی از نکات جالب در مورد محصولات این برند، استفاده از باتری با ظرفیت های بالا در آنهاست. این تازه وارد چینی اولین موبایل خود را در ماه جولای معرفی کرد. مدتی بعد در ماه اکتبر، آنها موبایل MOS1 Max را رونمای نمودند؛ یک فبلت غول پیکر 6.44 اینچی با باتری حیرت انگیز 6010 میلی آمپر ساعتی. حالا Ramos پرده از سومین اسمارت فون خود برداشته که آن هم به یک باتری قدرتمند مجهز است.

محصول تازه که M7 نام دارد، یک اسمارت فون 5 اینچی با رزولوشن 720p به حساب می آید که قدرت خود را از چیپ 64 بیتی MT6753 مدیاتک می گیرد. این موبایل 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی داشته و از دو سیمکارت 4G پشتیبانی می کند.

باتری به کار رفته در این تلفن هوشمند 5000 میلی آمپر ساعت قدرت دارد، که با توجه به سخت افزار میان رده و صفحه نمایش با رزولوشن نه چندان بالا، می توان دوام زیادی را در کارکردهای روزانه از آن انتظار داشت.

M7 در پشت، یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و در قسمت جلو، دوربینی 5 مگاپیکسلی برای تماس های تصویری و گرفتن سلفی خواهد داشت. این دیوایس با قیمت جالب 200 دلاری خود برای آن دسته افرادی که همواره از شارژ دهی پایین تلفن هوشمند خود گله دارند، بسیار مناسب خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    ظاهرش کپیه آنر 4cه.قیمتش هم بالاس

    • Behnam.sh
      Behnam.sh | ۱۳ دی ۱۳۹۴

      انر فور سی دوهازار سیصد باتریشه و اندروید چهار و چهار داره.....
      به تنها گوشی هم که شبیه نیست انر فور سی هست...
      حتما تا حالا از نزدیک این گوشی رو ندیدین...
      قیمت فور سی 180 دلار هست...

مطالب پیشنهادی