ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوت بوک هیبریدی جدید E Fun در CES 2016 نمایش خواهد داشت

کمپانی E Fun طی سال های گذشته به شکلی آرام اما پیوسته، تبلت ها و محصولات هیبریدی خود را به بازار فرستاده است. سال گذشته همین حوالی بود که شاهد رونمایی از محصولات جدید E ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ دی ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

کمپانی E Fun طی سال های گذشته به شکلی آرام اما پیوسته، تبلت ها و محصولات هیبریدی خود را به بازار فرستاده است. سال گذشته همین حوالی بود که شاهد رونمایی از محصولات جدید E Fun در CES بودیم و حالا این شرکت با محصولات جدید خود بازگشته است.

پیرو همان رسم سال گذشته، کمپانی E Fun تصمیم گرفته تا پیش از فرا رسیدن سال نوی میلادی و پیش از شروع نمایشگاه CES 2016، محصول خود را برای معرفی آماده کند. محصول جدید شرکت، Nextbook Ares 11A نام دارد که ورژن ارتقا یافته سال گذشته خواهد بود.

در زمینه سخت افزار، آخرین عضو از خانواده Nextbook Ares با نمایشگر 11.6 اینچی و رزولوشن 1366 در 768 پیکسل عرضه خواهد شد. در درون دستگاه، یک رم ارتقا یافته 2 گیگابایتی با پردازنده 4 هسته ای Intel Atom X5-Z8300 قرار دارد. 64 گیگابایت فضای داخلی برای دستگاه در نظر گرفته شده که از طریق درگاه میکرو اس دی، 64 گیگابایت دیگر نیز می توان به آن افزود.

دستگاه از تکنولوژی بلوتوث 4.0 و WiFi 802.11 b/g/n بهره می برد در حالی که کناره های آن توسط دو پورت یو اس بی 2.0، یک پورت مینی HDMI و یک میکرو یو اس بی پوشیده شده است. Ares 11A همچنین دو دوربین 2 مگاپیکسلی در دو سوی خود دارد. سیستم عامل دستگاه نیز اندروید 5.1 خواهد بود.

این تبلت هیبریدی فرم 2 در 1 خواهد داشت و توسط نیروی مغناطیسی به کیبورد کاملی متصل می شود. E Fun تایید کرده که تبلت Ares 11A در نمایشگاه CES امسال رونمایی کامل خواهد داشت و در سه ماهه دوم سال 2016 با قیمت 219.99 دلار عرضه می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آرش
    آرش | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    مهم سیستم عاملشه . اگه ویندوز داشته باشه فقط ارزش خرید داره چون کاربردیتره

مطالب پیشنهادی