ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هوآوی در سال ۲۰۱۵ رشد درآمدی ۳۵ درصدی داشته است

امروز شرکت هوآوی اعلام کرده که درآمدش در سال ۲۰۱۵ به صورت کلی به رقم ۶۰.۱ میلیارد دلار رسیده و به این ترتیب آنها رشد سالانه ای ۳۵.۳ درصدی را تجربه کرده اند. در همین راستا ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

امروز شرکت هوآوی اعلام کرده که درآمدش در سال ۲۰۱۵ به صورت کلی به رقم ۶۰.۱ میلیارد دلار رسیده و به این ترتیب آنها رشد سالانه ای ۳۵.۳ درصدی را تجربه کرده اند. در همین راستا «Guo Ping» مدیر عامل این برند در نامه ای سرگشاده اظهار داشته که کمپانی متبوع او رشد عایدی قابل توجهی را نیز به ثبت رسانده هر چند که وی حاضر نشده جزئیات بیشتری را فاش نموده و آمار و ارقام کامل تری ارائه دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ناگفته نماند هوآوی به صورت معمول گزارش های فصلی دقیقی را در اختیار رسانه ها نمی گذارد و تنها به ذکر برخی از کلیات بسنده می نماید. در این بین این کمپانی چینی اگرچه شاهد افول بازار اسمارت فون ها در میهن خودش بوده ولی به لطف توسعه و ارائه ی محصولاتی قدرتمند تحت برند «آنر» که همگی روی علاقه مندان تکنولوژی و نسل جوان تمرکز داشته اند توانسته پیشرفت چشم گیری کرده و مرتباً بر محبوبیت خود بیافزاید.

هوآوی می گوید تا ماه دسامبر سال جاری میلادی به مرز عرضه ی ۱۰۰ میلیون تلفن هوشمند رسیده که این رقم روایت گر رشد سالانه ای ۳۳ درصدی در ارائه ی محصول به بازار است.

موسسه تحلیلی-آماری IDC نیز خاطر نشان ساخته که عرضه ی محصولات هوآوی به بازار در سه ماهه ی سوم ۲۰۱۵ به تنهایی ۶۶ درصد رشد نموده اند و به این صورت آنها قادر شده اند ۶.۸ درصد از بازار جهانی تلفن های هوشمند را در اختیار بگیرند.

آقای Guo در نامه ی خود یادآوری کرده که کمپانی تحت رهبری اش با ورود به عرصه ها و بازارهای جدید و دسته بندی های تازه ی محصولات باید همواره مطمئن شود در مسیری صحیح حرکت می کند و البته برای شکست های احتمالی نیز آمادگی داشته باشد.

وی در بخشی دیگر نیز آورده هوآوی سالانه ۵۰ میلیارد یوان را صرف تحقیق و توسعه کرده و ۶۰ میلیون یوان را نیز برای ارائه سرویس ها و بازاریابی هزینه نموده است.

WSJ
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • میثم
    میثم | ۱۱ دی ۱۳۹۴

    بنده به شخصه معتقدم
    هوآوی هنوز به اوج نرسیده.هنوز اپل و سامسونگ موندن.

  • پوریا
    پوریا | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    اگه شرکتای دیگه هم قیمتاشونو بیارن پایین،رشدشون خوب میشه.به نظرم سال بعد سال هواوی و شیاومی لنووه

مطالب پیشنهادی