ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Photo Locker؛ محافظ تصاویر خصوصی شما در اندروید

همه ما در گالری تصاویر تلفن هوشمندمان عکس هایی داریم که نمی خواهیم افراد دیگر به صورت اتفاقی، یا عمدا و از روی کنجکاوی آنها را ببینند. بهترین راه برای پیشگیری از این موضوع، مخفی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

همه ما در گالری تصاویر تلفن هوشمندمان عکس هایی داریم که نمی خواهیم افراد دیگر به صورت اتفاقی، یا عمدا و از روی کنجکاوی آنها را ببینند. بهترین راه برای پیشگیری از این موضوع، مخفی کردن و قفل گذاری روی این عکس هاست که برای آن به اپلیکیشن ها نیازمندیم.

خوشبختانه پلتفرم اندروید، میزبان صدها نمونه کارآمد از اپلیکیشن های مخفی ساز تصاویر است که با مکانیزم های متفاوت، تصاویر خصوصی شما را از چشم افراد کنجکاو و سودجو پنهان می کنند. اپ Photo Locker با بیش از پنج میلیون دانلود در گوگل پلی، جز محبوب ترین اپلیکیشن ها در این زمینه است که می توانید برای مخفی سازی عکس ها به سراغش بروید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اولین کاری که با ورود به Photo Locker انجام می دهید، تعیین یک پین کد 4 تا 8 رقمی برای ورود به اپ و یک ایمیل ریکاوری برای زمانی است که پین کد را فراموش کرده باشید.

پس از طی این مرحله، حالا می توانید شروع به مخفی سازی عکس ها کنید. Photo Locker دو مکانیزم ساده برای این کار در نظر گرفته: مخفی سازی به صورت درون برنامه ای و مخفی سازی از گالری اندروید و به کمک آیکن Share.

Photo Locker 2

فرقی نمی کند از کدام روش استفاده کنید، هر دو بسیار ساده اند و وقت زیادی از شما نمی گیرند. در روش اول، اپلیکیشن تمام عکس های گالری را به صورت بندانگشتی برایتان به نمایش می گذارد که می توانید با انتخاب عکس هایی که مد نظر شماست، آنها را به پوشه تصاویر مخفی بفرستید.

روش دوم هم آسان است: تصاویر را از گالری انتخاب و سپس روی آیکن Share اشاره کنید و از میان اپلیکیشن های فهرست، Photo Locker را برگزینید. بعد از این کار میان بر کوچکی نمایان می شود که از طریق آن می توانید عکس ها را به فولدر مخفی در Photo Locker ارسال کنید.

تمامی عکس ها با الگوریتم امن AES 128 رمزگذاری می شوند، بنابراین کار Photo Locker فقط یک مخفی سازی ساده نیست. حتی اگر حافظه SD شما به دست افراد سودجو بیفتد، به خاطر این الگوی رمزگذاری تماشای عکس ها غیر ممکن است.

تصاویر مخفی را می توانید به صورت اسلایدشو از درون اپلیکیشن ببینید، و به سادگی مجددا آنها را نمایان کنید. Photo Locker برای ارائه خدماتش هزینه ای از شما دریافت نمی کند، اما اگر خواستار حذف تبلیغات و مخفی سازی آیکن اپ از محیط اندروید هستید، می توانید نسخه حرفه ای آن را خریداری کنید.

Photo Locker

Photo Locker

سازنده: Handy Apps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.0 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سعید
    سعید | ۱۲ دی ۱۳۹۴

    گالری ال جی خودش ابن قابلیتو داره

  • Abolfazl
    Abolfazl | ۱۱ دی ۱۳۹۴

    اپ Stocks از تیم Squid Tooth هم اپ خیلی خوبیه من دو سالی هست که دارم ازش استفاده میکنم تا به امروزم مشکلی نداشته ادیتورم داره! خیلی هم خوب!

  • عرفان
    عرفان | ۱۱ دی ۱۳۹۴

    این برنامه خرابه وقتی عکس هاتو توش میریزی دیگه کار نمیکنه لطفا این برنامه رو از دیجیاتو بردارید

مطالب پیشنهادی