ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یوشیدا: 2016 سالی است که از داشتن پلی استیشن 4 خشنود خواهید شد

سال 2016 برای پلی استیشن بازها سال فوق العاده ای خواهد بود. آنچارتد 4 از راه خواهد رسید (اگر یک بار دیگر با تاخیر مواجه نشود) و پلی استیشن وی آر، پلتفرم جدید واقعیت مجازی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

سال 2016 برای پلی استیشن بازها سال فوق العاده ای خواهد بود. آنچارتد 4 از راه خواهد رسید (اگر یک بار دیگر با تاخیر مواجه نشود) و پلی استیشن وی آر، پلتفرم جدید واقعیت مجازی سونی نیز برای پلی استیشن 4 عرضه می شود. شوهی یوشیدا، مدیر بخش سرگرمی های سونی می گوید، سال آینده قرارر است برای پلی استیشن 4 بسیار به یاد ماندنی و مهم باشد.

یوشیدا با اشاره به بازی هایی چون آنچارتد 4، استریت فایتر 5، هورایزن: زیرو داون، گرن توریزمو اسپورت و The Last Guardian می گوید زمان خوبی است که یک پلی استیشن 4 داشته باشید.

سالی که پشت سر گذاشتیم، در زمینه بازی های انحصاری برای پلی استیشن 4 چندان جذاب نبود و مدیران سونی بارها به این مسئله اعتراف کردند. چندی پیش، مایکل افریم نیز نسبت به این مسئله ابراز آگاهی نمود و بیان داشت که در سال 2015 تلاش برای تحکیم ارتباط با توسعه دهندگان شخص ثالث بوده است اما گویا در سال 2016 شاهد تعداد قابل توجهی از بازی های انحصاری هم هستیم.

علاوه بر عناوین انحصاری مورد انتظار نظیر The Last Guardian، سال 2016 از سوی اهالی تکنولوژی، سال واقعیت مجازی هم لقب گرفته. علاوه بر پلی استیشن وی آر، شاهد عرضه آکیلس ریفت و اچ تی سی وایو هم در این سال هستیم و احتمالا چهره دنیای فناوری به زودی تغییراتی بزرگ به خود خواهد دید. ماه گذشته، فروش پلی استیشن 4 از مرز 30 میلیون هم گذشت تا یکه تازی خود را در این سال به اثبات رساند. مایکروسافت نیز معتقد است که 2016، سال بسیار خوبی برای بازی های اکس باکس خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • افشین
    افشین | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

    آقا حرف حقو باید پذیرفت تو نسل هفت سونی گند زد تو نسل هشت مایکروسافت بازی های انحصاریشم که معرف همه هست من خودم عاشق the last of us remastered هستم هر کس سریال واکینگ دد رو دیده باشه این بازی براش لذت بخشتر میشه نزدیک به اون ساختنش داستانش عالیه فقط امیدوارم قسمت جدید براش زودتر بسازن کلا انحصاری های سونی داستان های جذابی داره قیمت بازیاش پایین تر ، بازیاش به وفور پیدا میشه ، دستگاه قدرت سخت افزاری بالاتری نسبت به رقیبش داره جمع و جور و شیک درستش کردن نه اینکه مثل ایکس وان یه آداپتور دسته... همراهشه اصلا من نمیدونم تا حالا چند تا بازی برای کینکت ساخته شده خیییلی کم پشتیبانی میشه کلا خرید ایکس وان یک اشتباه بزرگه من خودم سونی مدل سی یو اچ 1216 ای رو خریدم خیلی عالی ترم شده صدای فنش کم شده تو این مدل و دگمه های فیزیکی جایگزین دگمه های نوری شده و اینکه بدنش کلا مات و دیگه از جنش شفافش که خیلی خش پذیر بود خبری نیست .

  • علیرضا
    علیرضا | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

    با عرض سلام میگم من میخوام سیدی پلی فور بخرم به نظرتون چه سیدی بگیرم که هم جالب و هم باحال باشه

  • مهمان ناخوانده
    مهمان ناخوانده | ۱۱ دی ۱۳۹۴

    پس همون ps4رو میگیرم...مرسی بابت راهنمایی

  • mamad
    mamad | ۱۱ دی ۱۳۹۴

    بچه ها
    فرق مدل j این کنسول با بقیه چیه؟
    تو دیجیکالا ازبقیه که همه چیشون مثل اون1216ریجن2اروپا بود
    یه کم گرونتر بود.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی