ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت جدید هوآوی واچ، پشتیبانی از اسپیکر و دریافت تماس تلفنی را به ارمغان می آورد

در ماه نوامبر گذشته، گوگل اعلام کرد که پلتفرم اندروید ویر از قابلیت های جدیدی مانند اتصال سلولی و پشتیبانی از اسپیکر و تماس های تلفنی بهره مند خواهد شد. این قابلیت ها قرار بود ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

در ماه نوامبر گذشته، گوگل اعلام کرد که پلتفرم اندروید ویر از قابلیت های جدیدی مانند اتصال سلولی و پشتیبانی از اسپیکر و تماس های تلفنی بهره مند خواهد شد. این قابلیت ها قرار بود برای اولین بار در ورژن دوم ساعت هوشمند Urbane ال جی مورد استفاده قرار گیرند اما متاسفانه نقص فنی سبب شد که این ساعت به بازار عرضه نشود.

این بدان معنا بود که ما نتوانستیم قابلیت و ویژگی های جدید سیستم عامل گوگل را مورد بررسی قرار دهیم. با این وجود، ورژن جدید اندروید ویر ممکن است زودتر از آن چه تصور می شود در اختیار کاربران قرار بگیرد. بنابر گفته یکی از کاربران خوش شانس Reddit، هوآوی آپدیتی جدید برای ساعت خود عرضه کرده که پشتیبانی از اسپیکر را به ارمغان می آورد.

ساعت این کاربر، آپدیتی برای ورژن 1.4.0 اندروید ویر دریافت کرده است و با اندروید 6.0.1 همخوانی دارد. به گفته وی، اسپیکر دستگاه حالا به خوبی کار می کند و می تواند به برقراری ارتباط تلفنی به صورت مستقیم از ساعت خود بپردازد. وی هم چنین تایید کرده که امکان انتخاب رینگتون از طریق ساعت، تبدیل متن به صدا و پخش آهنگ های گوگل پلی موزیک از طریق ساعت وجود دارد.

هنوز مشخص نیست که هوآوی در چه تاریخی آپدیت جدید خود را برای تمام واحدهای هوآوی واچ عرضه خواهد کرد؛ اما حداقل می دانیم که کمپانی مورد بحث در حال بررسی و تست این قابلیت های جدید است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی