ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیس بوک در حال تست فید خبری چندگانه برای اپلیکیشن موبایل خود است

فیس بوک در حال تست و بررسی فیدهای خبری چندگانه و مبتنی بر موضوع روی اپلیکیشن موبایلی خود است و قصد دارد آن را جایگزین فید اصلی خبر نماید. این قدم بعدی، از روندی به ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۱ دی ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

فیس بوک در حال تست و بررسی فیدهای خبری چندگانه و مبتنی بر موضوع روی اپلیکیشن موبایلی خود است و قصد دارد آن را جایگزین فید اصلی خبر نماید. این قدم بعدی، از روندی به شمار می رود که کمپانی یاد شده در پائیز امسال آغاز نموده و به واسطه آن به تعدادی از کاربران خود اجازه داده بود تا اخبار جالب در وب را کاملا دسته بندی شده در اپ موبایل این شبکه مطالعه نمایند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

طراحی جدید فیس بوک در تلفن هوشمند تا حد زیادی از روی اپلیکیشن Paper خود این کمپانی ساخته شده؛ به این صورت که نرم افزار مورد بحث پست های ارسالی توسط افراد و صفحه های مختلفی که فالو می کنید را در دسته های متفاوت طبقه بندی (و در برخی موارد شخصی سازی) می نماید. به این ترتیب، «نیوز فید» قبلی همچنان در جای خود باقی می ماند و فقط مکملی به آن اضافه می گردد که فیدهای ثانویه که مبتنی بر موضوع هستند همانند «استایل»، «سفر»، «سرتیتر خبرها» و ... را برای کاربر نمایش خواهد داد.

به ادعای سخنگوی شبکه اجتماعی مورد بحث، بسیاری از کاربرانی که از این ویژگی استفاده نموده اند بسیار از آن راضی هستند زیرا می توانند اخبار مورد علاقه شان را یکجا ببینند و دنبال نمایند به همین منظور مسئولان این شبکه، فیدهای مختلف با داستان های متفاوت را بر اساس موضوع از صفحه ها و کاربران دیگر برای فرد موردنظر نمایش خواهند داد.

بعلاوه ی فرمت جدیدی که برای فید خبری در نظر گرفته شده، فیس بوک در حال اجرایی نمودن قابلیت دیگری به نام «بازار» نیز هست که مراحل ساخت آن از چند ماه پیش آغاز گشته. گفته می شود، این ویژگی از اوایل پائیز در برخی نسخه های موبایلی شبکه مورد بحث مورد آزمایش قرار گرفته اما تاکنون به طور عمومی عرضه نشده بوده اما به زودی شاهد حضور این قابلیت در اپلیکیشن فیس بوک خواهیم بود.

در آزمایشات جدید، آیکون «بازار» در جای آیکون مسنجر فیس بوک در پائین رابط کاربری اپ (در پلتفرم های iOS و اندروید) قرار گرفته و نمایه مسنجر نیز به بالای صفحه و کنار باکس جستجو نقل مکان نموده است.

با فشار دادن کلید جدید به صفحه خرید هدایت خواهید گشت و در آنجا می توانید همه محصولاتی که توسط صفحه های لایک شده توسط شما در فیس بوک ارائه می گردند، دیده و محصول موردنظر خود را خریداری کنید. البته این ویژگی هنوز عمومی نشده و به جز تعداد محدودی از کاربران، بقیه هنوز امکان استفاده از آن را ندارند و به گفته شرکت سازنده هنوز در مرحله آزمایش قرار دارد.

تب «بازار» احتمالا «گروه های فروش» را نیز در این اپ راه اندازی خواهد نمود و کاربران می توانند به آن ملحق گردند و نوار جستجویی که در بالای رابط کاربری آن قرار دارد نیز به کاربر اجازه می دهد تا در میان گروه ها و صفحه های فروش جستجو نماید. همچنین کاربران قادر خواهند بود بدون عضویت در گروه های مختلف یا لایک نمودن صفحه ای، اجناس فروشی که از نظر موقعیت مکانی به آنها نزدیک هستند را پیدا و انتخاب نمایند. از آنجا که اخیرا فیس بوک امکان جستجوی رویدادهای نزدیک را در شبکه خود مهیا ساخته، اضافه شدن این ویژگی به بخش بازار هم دور از ذهن به نظر نمی رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۱ دی ۱۳۹۴

    ولی خدایی آپدیت جدید ایستا که شبیه قابلیت 3d touch آیفون طراحی شده خیلی قشنگه

مطالب پیشنهادی