ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت تلفن هولوگرافیک سامسونگ آپدیت شد

چند روز پیش برای تان از پتنت جدیدی گفتیم که کره ای ها به ثبت رسانده اند و در مورد تلفن های همراه هولوگرافیک است. در آن زمان توضیحات اندکی از پتنت در دسترس بود ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

چند روز پیش برای تان از پتنت جدیدی گفتیم که کره ای ها به ثبت رسانده اند و در مورد تلفن های همراه هولوگرافیک است. در آن زمان توضیحات اندکی از پتنت در دسترس بود و مشخص نشد که این دستگاه دقیقا چه ظاهری خواهد داشت اما طی آپدیتی جدید، فایل های مربوط به این پتنت حالا حقایق جدیدی را نشان می دهند.

پیش از این، سامسونگ به صورت جداگانه در مورد تلفن های همراه خمیده هم پتنتی ثبت کرده بود و حالا این دو مورد با یکدیگر ترکیب می شوند تا شاهد یک تلفن هولوگرافیک تاشو باشیم. این احتمال وجود دارد که نمایشگر تاشو در واقع تک قسمتی باشد و شاهد نمایشگری باشیم که به معنای واقعی کلمه تاشو است.

تکنولوژی نمایشگرها این روزها بسیار داغ شده و هر روز کمپانی ها از دستاوردهای جدید خود پرده بر می دارند و سامسونگ به عنوان یکی از پیشگامان این حوزه، حتما طی سال های آتی، فناوری های خود را رو خواهد کرد. نمایشگرهای تاشو در کنار لیزرهایی که بتوانند تصاویر هولوگرافیک ایجاد کنند، به نظر اتفاق بزرگی در حوزه تلفن های همراه هستند.

طی 12 ماه گذشته، سامسونگ ثابت کرد که همه چیز امکان پذیر است. از تلفن هایی با لبه های خمیده گرفته تا تبلت های غول پیکر و هیچ بعید نیست که ابداع جدید سامسونگ طی سالی که به تازگی آغاز شده، تلفن های هولوگرافیک باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • هیچکس
    هیچکس | ۱۱ دی ۱۳۹۴

    در این صورت می ره برای خرید ولی یه سوال نمایشگر خمیده قاعدتا نباید خیلی باریک باشه?? بعدش جنس بدنه از چی خواهد بود?? چون باید خیلی استحکام داشته باشه !!

مطالب پیشنهادی