ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلک بری همچنان در پاکستان می ماند و به سرویس دهی خود ادامه می دهد

در اوایل آذرماه خبری منتشر نمودیم که اعلام می کرد کمپانی بلک بری، خروج کامل خود از کشور پاکستان را به طور رسمی تایید کرده و اعلام نموده این حرکت را در پاسخ به اصرار ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

در اوایل آذرماه خبری منتشر نمودیم که اعلام می کرد کمپانی بلک بری، خروج کامل خود از کشور پاکستان را به طور رسمی تایید کرده و اعلام نموده این حرکت را در پاسخ به اصرار و ادامه تقاضای دولت برای دسترسی به اطلاعات کاربران سرویس های این شرکت انجام داده است.

اما شرکت کانادایی مورد بحث در همین روزهای ابتدایی سال 2016 میلادی دوباره اعلام نموده با دولت پاکستان به توافق رسیده اند و بدون قربانی نمودن حریم خصوصی کاربران خود، همچنان به فعالیت شان در کشور مذکور ادامه خواهند داد.

در همین راستا، مدیر ارشد بلک بری، «مارتی برد» نیز اظهار داشته: «ما همچنان در بازار پاکستان حضور خواهیم داشت و تمامی محصولات و خدمات جدید خود را در اختیار کاربران این کشور قرار خواهیم داد و از صبر و وفاداری مشتری های پاکستانی خود بسیار سپاسگزار هستیم.»

اختلاف میان شرکت کانادایی و کشور آسیایی مورد بحث بر این اساس بوده که بلک بری سرویس های پیام رسان اختصاصی خود و ایمیل هایش را رمزگذاری نموده تا داده های کاربران در امنیت کامل باشند و دولت پاکستان چندان از این مسئله خشنود نبود و می خواست داده های شخصی شهروندان خود را در اختیار داشته باشد که با مخالفت بلک بری مواجه شد و همین باعث شد تا دولت این کشور از شرکت مذکور بخواهد هر چه سریع تر کشور آنها را ترک نماید. که البته با این خبر جدید گویا این خصومت ها پایان یافته و هر دو شرکت و دولت به تفاهم رسیده اند و همکاری خود را ادامه خواهند داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهمان ناخوانده
    مهمان ناخوانده | ۱۳ دی ۱۳۹۴

    پاکستان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ببین ما دیگه چقد منزوی شدیمممممم

مطالب پیشنهادی