ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزئیات همکاری لنوو و گوگل در پروژه تانگو در جریان CES 2016 منتشر می گردد

گوگل در نظر دارد در سه ماهه نخست سال 2016 میلادی، با لنوو برسر پروژه تانگو وارد همکاری شود و آنطور که خبر رسیده، چگونگی عملیاتی ساختن این طرح و زمان آن در جریان رویداد CES ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ دی ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۰

گوگل در نظر دارد در سه ماهه نخست سال 2016 میلادی، با لنوو برسر پروژه تانگو وارد همکاری شود و آنطور که خبر رسیده، چگونگی عملیاتی ساختن این طرح و زمان آن در جریان رویداد CES 2016 مشخص خواهد شد.

روشن است که دو شرکت یاد شده، در سال جدید، همکاری های پر رنگ تری با هم خواهند داشت و به زودی مشخص می شود که آیا گوگل در نظر دارد پروژه تانگو را با کمک ویندوز به پیش ببرد یا اینکه از لنوو برای این منظور کمک خواهد گرفت و تکنولوژی خود را در داخل یکی از دستگاه های اندرویدی آن یکپارچه سازی خواهد کرد. اگر اینطور باشد، آنوقت چه بر سر موتورولا می آید؟

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

پیشتر خبر رسیده بود که انویدیا مشغول همکاری با گوگل برسر توسعه تبلت پروژه تانگو است و کوالکام هم روی اسمارت فون بهره مند از این پلتفرم کار می کند. در ماه های اخیر نیز شایعه شده بود که اینتل قصد مشارکت در پروژه ساخت تلفن هوشمند پروژه تانگو را دارد و حتی الجی نیز به دنبال سهم خود در آن است.

اما این نخستین باری است که لنوو از برنامه های خود برای این حوزه می گوید و تا به امروز، هیچکس نمیدانست که این شرکت می خواهد دستی بر آتش داشته باشد.

البته این خبر به معنای انتشار جزئیات تازه در مورد دستگاه هایی نیست که تصور می شود هم اکنون هم وجود داشته باشند و برای تست و آزمایش پروژه تانگو تولید شده اند، با این همه، تا زمانی که حرف از لنوو در میان باشد، این خبر می تواند حکایت از آن داشته باشد که روند فعلی (یعنی سکوت پیشه کردن در این باره) ادامه داشته باشد و به این زودی ها شاهد ارائه لپ تاپ یا سیستم دسکتاپی پروژه تانگو از سوی لنوو نخواهیم بود.

این رویداد قرار است که روز پنجشنبه همین هفته برگزار گردد که در واقع اواسط CES 2016 محسوب می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی