ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی الکتریسیته؛ معمای لامپ ها

مشکلات و درگیری های زندگی روزمره، می توانند ذهن ما را به هم بریزند و افکارمان را آشفته کنند. اما همگی می دانیم که برای فرار از اثرات سوء این درگیری های ذهنی و نظم و ترتیب ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

مشکلات و درگیری های زندگی روزمره، می توانند ذهن ما را به هم بریزند و افکارمان را آشفته کنند. اما همگی می دانیم که برای فرار از اثرات سوء این درگیری های ذهنی و نظم و ترتیب دادن به افکار، بازی ها خصوصا انواع فکری شان می توانند فوق العاده ظاهر شوند.

بازی ایرانی الکتریسیته هم از این دست بازی هاست؛ یک عنوان فکری چالش برانگیز که در مراحلش باید برای روشن شدن لامپ ها، جریان برق را در مسیر صحیح به سمتشان هدایت کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

الکتریسیته گیم پلی ساده ای دارد. در هر مرحله چند خانه شش ضلعی می بینید که به غیر از خانه لامپ و خانه منبع برق، بقیه آنها حاوی سیم های هادی جریان هستند.

حالا باید در هر مرحله، شش ضلعی ها را طوری بچرخانید که بین لامپ و منبع برق، یک مدار الکتریکی درست شود یا به بیان ساده تر سیم کشی کار را انجام دهید.

Electricity 2

هر چه با تعداد چرخش و حرکت کمتری قال قضیه را بکنید، امتیازتان در آن مرحله بیشتر خواهد بود. مراحل اولیه بازی ساده اند؛ با بیشتر از سه چهار تا چند ضلعی بیشتر سر و کار ندارید و فقط باید یک لامپ را روشن کنید.

اما هر چه به مراحل بالاتری می رسید، هم چند ضلعی ها زیاد می شوند و هم معماری مدارتان پیچیده تر خواهد شد و باید برای حل معما فشار بیشتری به ذهنتان بیاورید.

نسخه رایگان الکتریسیته 60 مرحله دارد که بیشتر افراد می توانند از پس آنها بربیایند، اما بازی 140 مرحله دیگر هم دارد که باید با پرداخت 1500 تومان به صورت درون برنامه ای آزاد کنید که به مراتب سخت تر و چالش برانگیزترند.

الکتریسیته برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده و می توانید آن را همین حالا از کافه بازار دانلود کنید و مهارتتان را در سیم کشی به چالش بکشید!

الکتریسیته

الکتریسیته

سازنده: رکسوس قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۳ دی ۱۳۹۴

    این بازی حاصل ی ایده نابه .. واقعا عالیه

مطالب پیشنهادی